رییس راهداری تویسرکان؛

310 کیلومتر از محورهای ارتباطی تویسرکان خط کشی شدند

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان از اجرای عملیات خط کشی در سطح محورهای ارتباطی به طول 310 کیلومتر خبر داد.

310 کیلومتر از محورهای ارتباطی تویسرکان خط کشی شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ابراهیم نانکلی، رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان اظهار داشت: این اداره به منظور افزایش ایمنی محور، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در زمان مه گیر بودن مناطق کوهستانی در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محورهای ارتباطی این شهرستان در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: به همین منظور در چهار ماهه نخست امسال عملیات خط کشی به طول 310 کیلومتر در محورهای ارتباطی تویسرکان انجام شده است.

نانکلی ادامه داد: در این مدت همچنین به منظور تأمین افزایش ایمنی و تسهیل در رفت و آمد 883 تابلو اخطاری و انتظامی تعمیر و نصب، 12 تابلو اطلاعاتی تعمیر و 175 تابلو ایمنی و استوانه ای نصب شده است.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان، آزاد سازی حریم را از دیگر اقدامات اجرایی اداره ایمنی در راههای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان عنوان و خاطرنشان کرد: در چهار ماهه نخست امسال 3 کیلومتر از حریم راه های شهرستان تویسرکان آزادسازی شده اند.

نانکلی با اشاره به اینکه انجام هرگونه عملیات نظیر دیوارکشی، ساخت‌وساز و ایجاد تأسیسات در حریم قانونی راه و شعاع یکصد متری پس از آن، بر اساس قانون اصلاح قانون ایمنی راه‌ها بدون اخذ مجوز از اداره راهداری و حمل و جاده‌ای ممنوع است، یادآور شد: برخی اشخاص حقیقی و حقوقی بدون هماهنگی اقدام به ساخت‌وساز غیرقانونی در این محدوده می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این مدت 108 مورد رسیدگی به مسائل حریم در محورهای حوزه استحفاظی تویسرکان پیگیری شده است.

این مسئول در ادامه رنگ آمیزی سرعتگیر، علائم و سرعتکاه، ایجاد شیارهای طولی و عرضی، تهیه و نصب نیوجرسی و آشکار سازی نقاط پر حادثه را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت بیان کرد.

انتهای پیام/ د 

محورهای تویسرکان خط کشی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
بنده از همه راهداران عزیز تویسرکانی و بقیه همکارانشان تشکر میکنم چرا که زحمات طاقت فرسایی راهداران عزیز در زمستانهای سرد،بوران و کولاک گردنه های اسداباد،مسیر رزن -آوج ،دخان اتوبان ساوه و سرابی را به خوبی دیده ام و...