تصادف مرگبار در محور زابل به نهبندان/شش نفر کشته و یک تن مجروح شد

رئیس پلیس راه شمال سیستان وبلوچستان از تصادف پژو با ۲ دستگاه پراید در محور زابل به نهبندان با ۶ کشته و ۱ مجروح خبر داد.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده  رئیس پلیس راه شمال سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف فوتی ۳ دستگاه خودرو در محور نیمروز به نهبندان بلافاصله تیمی از پلیس راه به همراه عوامل انتظامی و امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از محل حادثه مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با ۲ سرنشین که از سمت زابل به نهبندان در حرکت بوده به علت نامعلومی با ۲ دستگاه خودرو پراید دیگر به شدت برخورد کرده و یکی از خودرو‌های پراید طعمه حریق شده است.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه راننده پژو و تمامی سرنشینان خودرو پرایدی که دچار حریق شده به علت جراحات و سوختگی شدید فوت و دیگر سرنشین پژو ۴۰۵ نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منقل شد.

سرهنگ بهروزی زاده افزود: کارشناس پلیس راه علت حادثه را ترکیب و تقارن ۲ خطا سواری پراید به دلیل تجاوز به چپ به میزان ۵۰ درصد و نقص جاده به علت نداشتن خط کشی راه به میزان ۵۰ درصد اعلام کرده است.

وی با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار از رانندگان خواست با رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/گ

تصادف در محور زابل به نهبندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار