سرپرست میراث فرهنگی اردبیل؛

85 درصد از اشتغال تعهد شده بخش گردشگری اردبیل محقق شد

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تحقق 85 درصدی اشتغال تعهد شده بخش گردشگری این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: در پی قول مساعد استاندار محترم در خصوص ایجاد اشتغال 20 هزار نفری در اردبیل طی سال جاری، این اداره کل نیز رقمی از ایجاد فرصت های شغلی را متعهد شده است.

وی افزود: از آن جایی که توسعه اشتغال از طریق سرمایه گذاری های انجام شده بخش خصوصی از سیاست های اداره کل محسوب می شود، با حمایت های صورت گرفته و رفع موانع سرمایه گذاری ایجاد زمینه اشتغال تسهیل شده است.

به گفته سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکنون از کل سهم اشتغال تعهد شده به تعداد 575 مورد، تعداد 492 مورد شغل جدید در بخش گردشگری و صنایع دستی و هنرهای سنتی ایجاد شده است.

فلاحی متذکر شد: پیش بینی می شود با توجه به روند فعلی ایجاد فرصت های شغلی تا پایان سال شاهد افزایش میزان اشتغال ایجاد شده نسبت به اشتغال تعهد شده باشیم.

وی افزود: رفع مشکل بیکاری امکان پذیر نخواهد بود مگر به واسطه استفاده از ظرفیت های استان اردبیل و در مقایسه با سایر حوزه ها، در بخش گردشگری فرصت های متعددی فراهم است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اضافه کرد: این اداره کل حامی تمامی طرح های اشتغال زا است تا بتواند در رفع دغدغه بیکاری جوانان سهمی ایفا کند.

انتهای پیام/ح

ایجاد اشتغال 20 هزار نفری در اردبیل

برچسب ها: اشتغال ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.