بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸_ اندونزی؛

آغاز رقابت های شمشیر بازان ایران در جاکارتا

در آغاز بازی های آسیایی 2018 اندونزی شمشیربازان ایران از فردا به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از کمیته المپیک جمهوری اسلامی ایران؛رقابت های انفرادی شمشیربازی، هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از فردا در دو اسلحه اپه مردان و سابر بانوان آغاز می شود. محمد رضایی و محمد اسماعیلی دو نماینده ایران در اسلحه اپه هستند که باید از ساعت 11 صبح، مبارزه خود را در این میدان معتبر آسیایی شروع کنند.


تیم ملی شمشیربازی اپه کشورمان تا کنون تنها در یک دوره از بازی های آسیایی موفق به کسب مدال شده است.یک مدال برنز انفرادی و یک مدال برنز تیمی حاصل کار اپه ایران در بازی های آسیایی 2006 دوحه قطر بوده است. اپه ایران همچنین یک مدال نقره انفرادی در بازی های آسیایی  (1974 تهران) در کارنامه دارد. رقابت های تیمی اسلحه اپه 31 مرداد ماه برگزار خواهد شد.


در ادامه مسابقات روز نخست نجمه سازنچیان و فائزه رفیعی دیگر نماینده های ایران هستند که در اسلحه سابر بانوان مسابقه خواهند داد. این اولین حضور تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر زنان کشورمان در بازی های آسیایی است. با توجه به حضور اندک بانوان سابریست در میادین بین المللی، انتظاری از مدال آوری آنها در این بازی ها وجود ندارد. این تیم چندی پیش در رقابت های قهرمانی 2018 آسیا موفق شد به عنوان ششمی دست یابد. مسئولان فدراسیون شمشیربازی امیدوارند بانوان سابریست این نتیجه تاریخی را در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا هم تکرار کنند. مسابقات بانوان ساعت 9 صبح آغاز می شود. رقابت های تیمی سابر بانوان نیز 31 مرداد برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:خطر سونامی و زلزله بازی های آسیایی را تهدید می کند


انتهای پیام/

شمشیر بازان فردا به مصاف حریفان می روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار