رئیس‌جمهور آمریکا حتی به همسرش هم رحم نخواهد کرد

احتمال اخراج ملانیا از آمریکا از سوی ترامپ

کارمند سابق کاخ‌سفید در کتاب جدید خود از احتمال لغو حق شهروندی و اخراج بانوی اول آمریکا از این کشور از سوی رئیس‌جمهور خبر داد.

ترامپ حتی به ملانیا هم رحم نخواهد کرد/ احتمال اخراج ملانیا از آمریکا توسط ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اوماروسا مانیگو نیومن، دستیار سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ترامپ در صورت جدایی ملانیا از او، ویزای شهروندی وی را باطل و ملانیا را از آمریکا اخراج خواهد کرد.

دستیار سابق ترامپ در کتابی تحت عنوان «روانی: روایت یک کارمند داخلی از کاخ سفید ترامپ» این موضوع را مطرح کرد که رئیس جمهور آمریکا به همسرش برای دریافت حق شهروندی آمریکا از طریق برنامه توانمندی‌های خاص که مخصوص نخبگان است، کمک کرده است. دستیار 44 ساله سابق ترامپ در کتاب خود این احتمال را عنوان کرد که رئیس جمهور آمریکا از راه‌های زیادی برای کمک به همسرش برای دریافت گرین کارت این کشور از طریق ویزای  EB-1  موسوم به ویزای انیشتین کمک کرده است. این نوع ویزا برای دریافت شهروندی دائم آمریکا مخصوص افراد با توانایی‌های خارق‌العاده است.

نیومن در بخشی از خاطرات خود در این کتاب این گمانه‌زنی‌ را مطرح کرده که بانوی اول آمریکا در انتظار پایان دوران ریاست جمهوری همسرش است تا او را ترک کند و به همین علت ترامپ راهی را برای باطل کردن ویزای ملانیا، در صورتی که پیش از پایان زمان ریاست جمهوری او را ترک کند، خواهد یافت. بنابر اعلام دستیار سابق کاخ سفید از آنجاییکه که ترامپ کاملا در جریان چگونگی دریافت حق شهروندی دائم آمریکا از سوی همسرش است، در صورت مشاهده مورد مشکوکی در این باره خواهد توانست حق شهروندی بانوی اول آمریکا را باطل کند. نیومن نوشت: او (ترامپ) مردی کینه‌جو و انتقام گیر است و اگر او اینکار ( اخراج ملانیا از آمریکا) را بکند، تعجب نخواهم کرد.

گمانه‌زنی‌های مطرح شده از سوی نیومن با واکنش بسیاری در میان کاربران توئیتر مواجه شد. برخی اعلام کردند ترامپ نمی‌تواند ملانیا را به عنوان شهروند آمریکا از این کشور اخراج کند. اما برخی از کاربران توئیتر احتمال به وقوع پیوستن ادعاهای نیومن را دور از تصور ندانستند و مسئله ویزا را تنها دلیل ملانیا برای ادامه زندگی با ترامپ دانستند. برخی نیز معتقد بودند که اخراج ملانیا بدترین گزینه موجود نیست. کاربران توئیتر نوشتند ترجیح می‌دهند از آمریکا اخراج شوند تا با یک هیولا مثل ترامپ زندگی کنند و اخراج ملانیا را موهبتی برای او دانستند.

نیومن طی هفته‌های اخیر اظهاراتی درباره زمان حضورش در کاخ سفید مطرح کرد که با واکنش انتقادآمیز ترامپ مواجه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
اگر طلاق بگیره خیلی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
وای برکشوری که رئیس جمهورش بخاطرخودخواهیهایش شهروندخودراکه همسرش باشد، اخراج‌ کندومردمش سکوت کنند!! به به به این آزادی،چراآنانی که آمریکا رامهدآزادی میخواندند ساکت شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
مرگ بر ترامپ
آخرین اخبار