مردم سیستان و بلوچستان بیشترین قدردانی را از نظام دارند

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم این استان بی نظیر هستند چرا که با وجود دریافت کمترین خدمت، اما بیشترین قدردانی را از نظام و حکومت دارند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور با وی اظهار داشت: خوشبختانه سفر‌های آقای نمکی به این استان از جمله سفر‌هایی است که مصوبات آن به طور جدی پیگیری می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: صفات والا و بی نظیر مردم این استان به درستی در کشور بازگو نشده و متاسفانه صفات نامناسب یک گروه خاص به کل مردم سیستان و بلوچستان تعمیم داده شده است.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و کرمان ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان در حفظ ناموس و غیرت کم نظیر هستند به طوری که کمترین آمار طلاق کشور مربوط به این استان است و این به معنای انسجام خانواده است.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: مهمان نوازی نیز یکی دیگر از صفات والای مردم این استان است به طوری که اگر قاتل پدر فردی وارد خانه اش شود به حرمت مهمان بودن، به وی امان می‌دهد.

آیت الله سلیمانی با اشاره به نیاز‌های فرهنگی این استان تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی در این استان جزء حیاتی‌ترین نیازهاست چرا که در این نقطه از ایران اسلامی مسائل قومی و مذهبی مطرح است و این شورا می‌تواند حلقه اتصال باشد.

انتهای پیام/گ

مردم سیستان و بلوچستان قدردان نظام اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار