تجهیز سالن های فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند از تجهیز سالن های فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند خبر داد.

همایون قنواتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛گفت :با توجه به برنامه های گسترده و اجراهای متفاوت در منطقه برآن شدیم تا سالن های نمایش منطقه آزاد اروند را مجهز به تمامی امکانات لازم برای اجرای برنامه های فرهنگی هنری کرده، به گونه ای که هم اکنون تمامی آنها قابل بهره برداری گردند.

وی افزود: آینده نگری ما رویکردی بین المللی دارد، و برای ورود به عرصه بین الملل باید امکانات و بسترهای زیر بنایی و متفاوت فراهم کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ادامه داد: بناهای فرهنگی با رویکردهای چند جانبه در منطقه آزاد اروند در حال ساخت است  و قطعا با داشتن امکانات مفید، برنامه ها و رويدادهاى بیشتر ی در سطح منطقه ای ، ملی و بین المللی اجرا خواهیم کرد.

قنواتی گفت: در حال حاضر بیش از 12 سالن نمایش در منطقه آزاد اروند (آبادان و خرمشهر) در حال تعمیر و تجهیز هستند که 6 سالن در آبادان و 3 سالن در خرمشهر کاملا تعمیر و تجهیز و آماده بهره برداری هستند .

وی افزود :اهالی فرهنگ و هنر اروند و علاقمندان به فعالیت های فرهنگی و هنری می توانند از این امکانات و فضاهای به روز شده که توسط سازمان منطقه آزاد اروند مهیا شده است بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ د

تجهیز سالن های فرهنگی هنری

برچسب ها: نمایش ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.