بررسی برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در گیلان

سومین نشست شورای سیاستگذاری و راهبری گیلان برای بررسی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ نماینده، ولی فقیه در استان در سومین نشست شورای سیاستگذاری و راهبری گیلان با اشاره به هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای استکبار علیه انقلاب و نظام اسلامی گفت: برای بی اثر کردن این هجمه‌ها تبیین دستاورد‌های انقلاب برای مردم به ویژه نسل جوان بیش از گذشته ضروری است.

آیت الله فلاحتی افزود: باید در پاسداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب مردم را مشارکت داد چرا که این انقلاب متعلق به مردم است و با استقامت و پایبندی مردم به آرمان هایش به راه خود ادامه داده است.

گیلان ، استان‌های پیشتاز در برگزاری مناسبت‌های حماسی و انقلابی

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور هم گفت: مراسم محوری چهل سالگی انقلاب با رویکرد افتخار به گذشته و امید به آینده برگزارمی شود.

آقای لطفی افزود: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و ارائه کارنامه نظام برآمده از انقلاب اسلامی و همچنین احصای شبهات مطرح در جامعه درهمه ابعاد از مهم‌ترین محور‌های برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی گیلان را از استان‌های پیشتاز در برگزاری مناسبت‌های حماسی و انقلابی دانست و افزود: مردم انقلابی گیلان همواره در صحنه حاضرند.

رییس مجمع نمایندگان گیلان هم گفت: نظام اسلامی با همدلی و همراهی مردم در چهل سال گذشته از گردنه‌ها و پیچ و خم‌های سختی به سلامت گذشته است.

آقای کوچکی نژاد افزود: امروز در شرایطی هستیم که باید با تمام توان از دستاورد‌های انقلاب دفاع کنیم و مسئولیت هریک از ما مشخص است.

حجت الاسلام اشجری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان هم گفت: برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان ۱۳ کارگروه در همه بخش‌ها فعال هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.