جانشین معاون تربیت و آموزش ناجا؛

تلاش همه جانبه دشمن برای نفوذ به کشور/پاسداری از ایران با اقتدار کامل

جانشین معاون تربیت و آموزش ناجاگفت: دشمن همواره درصدد نفوذ و ضربه زدن به ایران است، اما با اقتدار کامل مقابل آن‌ها می‌ایستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سردار علیرضا جهانگیری جانشین معاون تربیت و آموزش ناجا در مراسم تحلیف و پایان دوره سربازان مرکز آموزشی ولیعصر تبریز با بیان اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی به برکت خون شهداست، گفت: مردمان پاک این سرزمین کهنسال برای دفاع از تمامیت ارضی کشور، جان‌ها فدا کرده اند و برماست امروز با ایمان و اراده پولادین مقابل دشمن بایستیم و از تهدیداتشان به عنوان فرصت برای پیشرفت کشور بهره بگیریم.

وی در ادامه خدمت سربازی را امری مقدس بیان کرد و گفت: باید به خوبی از ظرفیت‌های این دوره استفاده کرد، چرا که می‌تواند در شکل گیری شخصیت اجتماعی و فردی هر جوان تاثیر به سزایی داشته باشد.

جانشین معاون تربیت و آموزش ناجا همچنین با اشاره به مهارت آموزی سربازان در دوران خدمتشان، متناسب با نیاز بازار کشور افزود: با این کار، سربازان بعد از خدمت می‌توانند با داشتن مدارک و مهارت‌های لازم، به کسب و کار مشغول شده و در رونق اقتصاد کشور سهیم باشند.

در پایان این مراسم از فرماندهان، مربیان، بازنشستگان، خانواده‌های شهدای مدافع حرم و سربازان مرکز آموزشی ولیعصر تبریز و والدین آن‌ها تجلیل شد. 

 

انتهای پیام/ش

پاسداری از ایران با اقتدار کامل

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.