فتح آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

خودکفایی 230 مددجوی کمیته امداد در 4 ماه نخست سال جاری

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: 230 نفر از مددجویان کمیته امداد در 4 ماه نخست سال جاری خودکفا شدند.

خودکفای 230 مددجو کمیته امداد/ مشاغل خانگی جز مشاغل جذاب برای مددجویان کمیته امدادحسین فتح آبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه در 4 ماه نخست سال جاری 230 نفر از مددجویان کمیته امداد خودکفا شدند؛ اظهار کرد: در راستای خودکفایی مددجویان به 791 مددجو مبلغ 14 میلیارد و 391 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: در مدت 4 ماه نخست سال، آموزش‌های مهارتی به 743 نفر از مددجویان ارائه شد و برای این مهم 11 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده است.


بیشتر بخوانید: ارائه گزارش هزینه و درآمد کمیته امداد به شورای شهر تهران 


فتح آبادی با تاکید بر اینکه 238 نفر از مددجویان از طریق کاریابی،  صاحب کار شدند، گفت: برای ایجاد مشاغل روستایی 990 میلیون تومان هزینه شده است و 53 نفر از این طریق صاحب کار شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران در پایان با بیان اینکه 993 میلیون و 500 هزار تومان برای ایجاد مشاغل خانگی هزینه شده است، گفت: 116 نفر از این طریق صاحب کار شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار