اهمیت ورزش های ساحلی و آبی در منطقه آزاد اروند

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند گفت: توسعه ورزش‌های ساحلی و آبی در منطقه آزاد اروند از اهمیت خاصی برخوردار است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛پیمان ادیبی مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند در مراسم افتتاح  اسکله ورزش های آبی تفریحی گفت: منطقه آزاد اروند در عرصه آبی و ساحل دارای ظرفیتی کم‌نظیر است و توسعه ورزش‌های ساحلی و آبی  در منطقه از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای جوانان و ورزشکاران منطقه آزاد اروند در رشته‌های مختلف ورزشی، افزود: راه اندازی اسکله های ورزشی و تفریحی فرصت مناسبی برای توسعه ورزش‌های آبی و ورزش‌های ساحلی و همچنین ترویج روحیه نشاط و شادابی در سطح منطقه  است.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند اضافه کرد: برگزاری تورنمنت های داخلی و بین المللی آبی و ساحلی نیز از مهمترین برنامه های ما در آینده خواهد بود و ایجاد مجموعه ورزش‌های آبی  و اسکله اختصاصی قایقرانی با شرایط استاندارد بین‌المللی در منطقه ایجاد می‌شود که توان میزبانی مسابقات مختلف را فراهم خواهد کرد.

ساخت و راه اندازی اسکله ورزش های آبی تفریحی از جمله جت اسکی و جت بوت در دریاچه تفریحی لاله های اروند با همکاری شرکت پالایش نفت آبادان و اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند و هیات انجمن های ورزشی اروند و شهرستان آبادان همزمان با حضور ورزشکاران این رشته و مردم علاقمند راه اندازی شد.

 این اسکله با سرمایه گذاری بخش خصوصی  و هیات انجمن های ورزشی و انجمن جت اسکی و جت بوت با نصب اسکله‌های پهلوگیری شناورهای تفریحی آماده بهره برداری شده است.

انتهای پیام/ د

افتتاح نخستین اسکله ورزش های آبی تفریحی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.