زرد، رنگ غالب هفته چهارم لیگ برتر

تیم‌های زردپوش لیگ برتر در هفته چهارم نمایش خوبی داشتند و توانستند با نتایجی که گرفتند در جدول رده خود را بالا بکشند.

زرد، رنگ غالب هفته چهارم لیگ برتربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر طی روز‌های پنجشنبه و جمعه در شهر‌های مختلف برگزار شد و در این بین نتایج عجیبی رقم خورد که تیم‌های زردپوش لیگ باعث آن شدند. هفته‌ای که با برد پارس جنوبی جم مقابل استقلال آغاز شده بود، با برتری سپاهان در دربی اصفهان ادامه یافت و با توقف پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان به پایان رسید. این هفته لیگ به زرد‌های لیگ برتر لبخند زد

شاهکار پارس جنوبی در جم

در حالی که خیلی‌ها تصور یک برد دیگر را برای شاگردان وینفرد شفر در شهرستان جم می‌کردند، مهدی تارتار و شاگردانش کاری کردند کارستان. آن‌ها در ورزشگاه پر از تماشاگر زردپوش خود با برنامه وارد زمین شدند و شوک عجیبی به استقلالی‌ها وارد کردند. پارس جنوبی در طول ۹۰ دقیقه یکبار دروازه استقلال را گشود و در دقایق دیگری نیز این تیم را اذیت کرد. دفاع خوب پارس روی فرصت‌های گلزنی حریف هم مانع از بازشدن دروازه این تیم شد تا در نهایت یک برد ارزشمند برای شاگردان تارتار حاصل شود و ۳ امتیاز به آن‌ها برسد.

سپاهان، چهره مدعی به خود گرفت

سپاهان اگرچه در دقایق پایانی دیدار با ذوب آهن شانس آورد که دروازه اش باز نشد و بازی با تساوی به پایان نرسید، اما برد ارزشمندی به دست آورد که این تیم را رسما مدعی قهرمانی کرد. شاگردان امیر قلعه نویی در دربی اصفهان توانستند در نیمه اول دو بار دروازه حریف را باز کنند و اگرچه خیلی در نیمه دوم تحت فشار قرار گرفتند در نهایت فقط یک گل خوردند و ۳ امتیاز را گرفتند. بعد از این بازی امیر قلعه نویی اعلام کرد به جای پاداش دادن به نفرات تیم باید آن‌ها را جریمه کند تا نارضایتی اش از نحوه بازی بد تیمش را نشان دهد. سپاهان حالا ۸ امتیازی است و در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است.

نفت مسجدسلیمان و یک امتیاز ارزشمند

تیم عبدالله ویسی روز گذشته یک بازی نه چندان زیبا و کاملا تدافعی را مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به نمایش گذاشت. زردپوشان مسجدسلیمانی در این مسابقه فقط چشم به ضدحملات داشتند و از این راه نیز موقعیتی نصیب شان نشد، اما توپ‌های زیادی روی دروازه شان آمد که در نهایت با بدشانسی پرسپولیسی‌ها و بی دقتی مهاجمان این تیم و البته روی عملکرد خوب خط دفاعی نفت راهی به دروازه پیدا نکرد. نفت مسجدسلیمان درنهایت یک امتیاز ارزشمند از ورزشگاه آزادی گرفت و با دست پر از بازی بزرگ، تهران را ترک کرد.

نفت آبادان از شکست گریخت

پیش بینی اینکه نفت آبادان از استقلال خوزستان امتیاز بگیرد، کار سختی نبود، اما شاگردان پائولو سرجیو در طول ۹۰ دقیقه با عملکرد خوب استقلالی‌ها غافلگیر شدند. نفت آبادان در این بازی در آستانه شکست قرار گرفته بود، اما در ثانیه‌های پایانی روی نبوغ کرار جاسم توانست گل دوم را بزند و به یک امتیاز مهم برسد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.