قدردانی مدیر شبکه سه از رویکرد وزیر آموزش و پرورش

فروغی مدیر شبکه سه سیما در نامه‌ای به بطحايی وزیر آموزش و پرورش از حضور وی در برنامه عصرگاهی حالا خورشید و پاسخگویی شفاف به سوالات دانش آموزان حاضر در برنامه قدردانی کرد.

قدردانی مدیر شبکه سه از رویکرد وزیر آموزش و پرورشبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی صداوسیما؛ فروغی مدیر شبکه سه سیما در نامه‌ای به بطحايی وزیر آموزش و پرورش از حضور وی در برنامه عصرگاهی حالا خورشید و پاسخگویی شفاف به سوالات دانش آموزان حاضر در برنامه قدردانی کرد.

بنا بر اين گزارش؛ برنامه عصرگاهی حالا خورشید امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش به بیان شبهات و سوالات دانش آموزان اختصاص یافت.

در این برنامه وزیر آموزش و پرورش به صورت شفاف و مستقیم به سوالات صریح دانش آموزان در رابطه با "آزمون‌های ورودی مدارس"، "فرایند تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی"، " علاقه والدین به حضور فرزندان در کلاس‌های فوق العاده "، "فاصله زمانی کوتاه از زمانی برگزاری امتحانات نهایی تا کنکور سراسری" برنامه‌های کنکوری و دیگر موارد آموزشی پاسخ داد.

پس از پخش این برنامه مدیر شبکه سه سیما با ارسال نامه‌ای از رویکرد وزیر آموزش و پرورش و در برنامه "حالا خورشید" تشکر کرد.

در بخشی از نامه علی فروغی خطاب به وزیر آموزش و پرورش آمده است:

حضور امروز جنابعالی در برنامه حالا خورشید قابل تقدیر است. اینکه عالی‌ترین مقام آموزش و پرورش کشور حاضر به پاسخگویی به سوالات دانش آموزان به عنوان ولی نعمتان و مخاطبان اصلی شود حاکی از مناعت طبع و عملکرد شفاف و موفق اوست. امیدوارم همه مسئولین کشور، این تجربه موفق را در حوزه‌های مدیریتی خود تکرار نمایند.

انتهای پيام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار