مدرن‌ترین خواربار فروشی جهان +تصاویر

تصویری از خودروی بی‌سرنشین که برای فروش اجناس خواربار فروشی به جاده‌های آریزونا سفر می‌کند را مشاهده می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خودرویی خودران موسوم به Kroger، مرحله آزمایشی  خود را در اسکاتسدیل شهری در آریزونا آمریکا شروع کرده است.

شرکت Nuro که در دو سال پیش توسط مهندسان سابق گوگل برای توسعه فناوری خودروی خودران راه‌اندازی شد، با خودروی Kroger در این کار مشارکت می‌کند.

مشتریان از طریق اپلیکیشن تعبیه‌ شده در خودروی کروگر می‌توانند اجناس خود را برای همان روز یا روز بعد سفارش داده و دریافت کنند.

در فاز اول، خودروهای تویوتا پریوس مجهز به فناوری خودران Nuro این کار را به انجام رسانده و کالا را تحویل مشتری می‌دهند.

البته هر خودرو به دلایل امنیتی یک راننده نیز همراه خود دارد تا در مواقع ضروری خودرو را هدایت کند. «دِیو فرگوسن» مؤسس Nuro می‌گوید ایالت آریزونا مرکز تست فناوری‌های خودران شده است. شرکت‌های اوبر، وایمو، لیفت و سایر کمپانی‌ها تست‌های خودران خود را در آریزونا انجام می‌دهند.

به تازگی گوگل (وایمو) و وال مارت نیز طرحی مشابه برای انتقال اجناس فروشگاهی به درب خانه‌ها در فونیکس را شروع کردند و حالا سیستم جدید، رقیب تازه آن‌ها می‌شود. آمازون نیز با خرید « Whole Foods» سیستمی مشابه را راه‌اندازی کرده تا تحت برنامه اصلی و اولیه به مشتریان پر و پا قرص خود اجناس روزانه را تحویل دهد.

مدرن‌ترین خواربار فروشی جهان + عکس

مدرن‌ترین خواربار فروشی جهان + عکس

مدرن‌ترین خواربار فروشی جهان + عکس

مدرن‌ترین خواربار فروشی جهان + عکس

انتـهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.