دریافت بیش از 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط واحد های تولیدی استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تاکنون ۸۹۹ واحد تولیدی، بیش از پنج هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در یک‌صد و هجدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: طی سال گذشته ۱۹۶ واحد تولیدی صنعتی تسهیلات رونق تولید به ارزش بیش از ۴۰۰میلیارد تومان را دریافت کرده‌اند.

وی وی بابیان اینکه در قالب تسهیلات رونق تولید سال گذشته یک هزار و ۷۰۵ واحد تولیدی استان سمنان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند، افزود: ارزش این تسهیلات بیش از ۱۳هزار میلیارد ریال می‌شود.

اسودی با بیان اینکه در بخش رفع موانع تولید کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد اقتصاد مقاومتی استان سمنان تاکنون مشکلات ۶۱۲ واحد تولیدی بررسی و در راستای رفع موانع یک هزار و  ۴۷۰ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است، تصریح کرد: از این تعداد ۷۱ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اجرا است.

وی افزود: ۴۴ درصد مصوبات مربوط به امور بانکی و تسهیلات، ۱۸درصد مربوط به امور زیربنایی، ۱۶درصد مربوط به امور مالیاتی، ۱۱درصد مربوط به تأمین اجتماعی و مابقی سایر امور را شامل می‌شود.

انتهای پیام / گ

۸۹۹ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.