کمک 158 میلیون تومانی به مددجویان ملایری

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان ملایر از کمک 158 میلیون تومانی به مددجویان این شهرستان خبر داد.

کمک 158 میلیون تومانی به مددجویان ملایریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین عباس‌آبادی، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان ملایر به 200 خانواده مستمری ‌بگیران شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: 550 نفر تحت پوشش ما هستند که در روز نسیم مهر و ماه رمضان 340 سبد کالا بین این خانواده‌ها توزیع شد.

وی از حمایت 100 مددجو موردی و موقت خبر داد و افزود: تا کنون 31 مورد برای درمان معرفی شده‌اند همچنین برای ثبت‌نام در سالتحصیلی جدید به 60 دانش‌آموز مبلغ 6 میلیون و 926 هزار تومان کمک‌هزینه تحصیلی پرداخت شد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان ملایربه برگزاری ضیافت افطاری در ماه رمضان با حضور 500 نفر از مددجویان و کمک به آزادی 5 نفر زندانی با پرداخت 3 میلیون و 917 هزار تومان اشاره کرد و یادآور شد: هزینه دندان مصنوعی 4 نفر به مبلغ یک میلیون و 100 هزار تومان از سوی این انجمن پرداخت شده است.

حسین آبادی  با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان ملایر در امور فرهنگی زندان شامل نیمه شعبان، عید فطر و استقبال از رونمایی پرچم امام رضا(ع) توسط خادمین آن حضرت، مبلغ 870 هزار تومان هزینه کرده است، ادامه داد: کمک خیرین حقیقی نیز مبلغ 23 میلیون و 950 هزار تومان و میزان کمک خیرین حقوقی به انجمن مبلغ 99 میلیون تومان بوده است.

وی به اعطای کمک خرید جهیزیه به یک فرزند مددجو اشاره کرد و گفت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با واحد امور فرهنگی زندان در ابتدای شهریورماه آموزش احکام و حفظ قرآن برای مددجویان در دست اقدام است.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان ملایرخاطرنشان کرد: کمک به بازسازی و تعمیر منزل 2 مددجو، هماهنگی با بانک ملی و پیگیری برای پرداخت وام اشتغال به همسران مددجویان به منظور ایجاد شغل، پذیرایی از خانواده‌ها و اهدای بُن 100 هزار تومانی خرید کالا به 72 نفر از همسران مددجویان از دیگر اقدامات این انجمن بوده است.

عباس‌آبادی گفت: همچنین به تازگی به مناسبت سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) جلسه‌ای با حضور امام جمعه، فرماندار ملایر، دادستان و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان و جمعی از همسران مددجویان، در سالن جلسات انجمن تشکیل شد.

وی اظهار کرد: با توجه به تمام آسیب‌هایی که در کمین همسران مددجویان است، باید به احکام، دستورات دین و الگو گرفتن از بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه(س) توجه ویژه شود.

انتهای پیام/ب

158 میلیون تومانی به مددجویان ملایری کمک شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.