دادستان کهگیلویه و بویراحمد:

بازار به صورت روزانه رصد شود

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار رصد روزانه بازار و انبار ذخیره سازی کالاهای اساسی شد و گفت: رها کردن بازار در هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ مهرداد کرمی در بازدید از انبارها و مراکز ذخیره سازی کالاهای اساسی در یاسوج اظهار داشت: این بازدید با هدف کنترل انبارها و مراکز ذخیره سازی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم انجام گرفت.
وی خواستار رصد روزانه بازار، انبارها و مراکز ذخیره سازی کالاها شد و افزود: رها کردن بازار در هیچ شرایط پذیرفتنی نیست و باید تلاش کنیم تا بازار به حالت عادی برگردد.
کرمی با تاکید بر اینکه به عنوان مدعی العموم همکاری لازم را با بازرسان صنعت، معدن و تجارت دارم، ابراز کرد: در هر شرایطی که بخواهید در کنارتان بوده و در زمینه کنترل، نظارت بازار و بازرسی از انبارهای رسمی و غیر رسمی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.
دادستان شهرستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تمام دستگاه‌های اجرای و نظارتی بویژه دستگاه‌های که وظیفه مشترک با سازمان صنعت، معدن و تجارت دارند موظف بوده در این شرایط حساس بازار با این سازمان همکاری کنند.
کرمی با اشاره به اینکه آمادگی معرفی نماینده در بازرسی از اماکن نیازمند به حکم ورود را داریم، ادامه داد: انبارهای مشکوک به کالای قاچاق و احتکار کالا در زمینه بازرسی در اولویت قرار گیرند و در این زمینه امکان دستور قضایی در محل وجود دارد.
انتهای پیام/غ

رصد روزانه بازار

برچسب ها: بازار ، دادستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.