بازی های آسیایی جاکارتا 2018 - اندونزی؛

نصیری مغلوب شد/احتمال حذف نماینده وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد

مهران نصیری نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان مقابل حریف چینی مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مهران نصیری در دور نخست رقابت های کشتی آزاد بازی های آسیایی به مصاف یرلان بک کاتای دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از چین رفت و در حالی که با نتیجه ۵ بر صفر از حریف نه چندان مطرح خود پیش بود در پایان با نتیجه ۸ بر ۷ مغلوب شد.
اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

بنابراین گزارش شانس حضور حریف چینی به دیدار فینال ضعیت است و با توجه به این موضوع احتمال حذف نصیری از رقابت های کشتی آزاد بازی های آسیایی زیاد است،مگر آنکه نماینده چین خود را به رقابت پایانی برساند تا مهران نصیری بتواند در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز به کار خود  ادامه دهد.

همچنین در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری پس از استراحت در دور نخست مقابل نماینده کشور نپال در مدت زمان ۲ دقیقه با نتیجه ده بر صفر پیروز شد.اطری در دور سوم با برنده نماینده کشور فیلیپین و محمودجان شاوکاتوف دارنده مدال نقره آسیا از کشور ازبکستان کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم مصطفی حسین خانی با شکست  10 بر صفر کشتی گیر بنگلادشی در کمتر از 2 دقیقه راهی دور بعد شد.حسین‌خانی در دور بعد با نماینده کشور ترکمنستان کشتی می گیرد.


بیشتر بخوانید:ابراز امیدواری مربی تیم ملی از مدال آوری تمام کشتی گیران آزادکار


انتهای پیام/

شکست نماینده وزن 65 کیلوگرم تیم کشتی آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار