اجرای طرح قربانگاه ابراهیمی – سفره‌های مهربانی در مازندران

طرح قربانگاه ابراهیمی – سفره‌های مهربانی روز عید قربان در مازندران اجرا می‌شود.

سعادت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: طرح قربانگاه ابراهیمی – سفره‌های مهربانی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی( ره) و اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح در امامزاده عباس ساری و با مجوز دامپزشکی و کارشناسان دام استان انجام می‌گیرد، افزود: خیران، سازمان‌های مردم نهاد و موسسه‌های خیریه قربانی خود را به این مکان آورده و ذبح می کنند و در همانجا بسته بندی و با اکیپ‌های کمیته امداد میان خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

سعادت گفت: در این طرح اداره کل کمیته امداد استان به ازای هر یک قربانی ، یک گوسفند قربانی می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران افزود: همه سازمان‌های مردم نهاد خیریه، بهزیستی، کمیته امداد در این طرح می‌توانند مشارکت کنند.

وی از اجرای طرح اهدای کارت مهربانی در قصابی‌های استان اشاره کرد و گفت: در مرحله نخست ۲۵۰ قصابی در این طرح شرکت کردند و تا کنون ۱۰ هزار کارت حمایت و محبت در قصابی‌های استان توزیع شد.

سعادت با بیان اینکه قصابی مهربانی فرصتی را برای مردم پیش آورد که هر کس بتواند با اندک دارایی بخشندگی کند، گفت: در این طرح هر مشتری می‌تواند در ازای پرداخت مبلغی یک کارت مهربانی دریافت کرده و آن را روی تابلوی جلوی قصاب نصب کنند تا نیازمندان هنگام مراجعه به جای پرداخت پول کارت را به قصاب بدهند و گوشت رایگان بگیرند.

وی گفت: این طرح با هدف افزایش مسئولیت اجتماعی قصابان، مشارکت مردم در کار‌های خداپسندانه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ر

اجرای قربانگاه ابراهیمی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار