فرمانده انتظامی بروجرد از کشف وضبط ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و تریاک در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مهدی پورغلامحسین  فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در یک عملیات پلیسی و با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط کلانتری ۱۳ این شهرستان ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و تریاک کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه از این میزان مواد مخدر کشف شده ۱۴ کیلو و ۱۷۰ گرم از نوع هروئین و مابقی تریاک و سوخته تریاک است، عنوان کرد: در این راستا یک قبضه سلاح جنگی ضبط و یک نفر دستگیر شد، همچنین افراد دیگری تحت پیگرد و تعقیب هستند.

فرمانده انتظامی بروجرد تاکید کرد: این باند تهیه و توزیع مواد مخدر قصد داشته مواد کشف شده را در سطح شهرستان توزیع کند که ناکام ماند.

پورغلامحسین در ادامه به بیان گوشه‎هایی از عملکرد نیروی انتظامی بروجرد در ۴ ماهه ابتدای امسال پرداخت و افزود: در مدت یاد شده ۸۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده و میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۸ درصدی را نشان می‎دهد.

وی بیان کرد: در مدت یاد شده همچنین ۲۵۰ خرده‎فروش مواد مخدر دستگیر و ۲ هزار و ۱۰ معتاد متجاهر دستگیر و به کمپ‎های ترک اعتیاد معرفی شدند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۷ درصدی را نشان می ۳ دهد.

فرمانده انتظامی بروجرد از انهدام ۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در ۴ ماهه نخست امسال خبر و ادامه داد: در مدت یاد شده جرائم سرقت با کاهش ۱۶ درصدی همراه بوده و ۸۵ درصد جرائم کشف شده است.

پورغلامحسین تصریح کرد: در این بازه زمانی همچنین تصادفات درون شهری منجر به فوت و جرح به ترتیب با کاهش ۵۷ و ۱۵ درصدی همراه بوده و تصادفات برون شهری منجر به فوت نیز ۱۷ درصد کاهش داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در جریان قتلی که در تاریخ ۲۶ مرداد ماه در بروجرد رخ داده زنی با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود، در کمتر از یک ساعت قاتل شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بروجرد در تشریح انگیزه این قتل اظهار کرد: در سطح شهر اخبار ضد و نقیضی در خصوص انگیزه این قتل شنیده می‎شود، اما انگیزه اصلی اختلافات خانوادگی قدیمی بود.

پورغلامحسین در خصوص قتلی که اخیرا در خیابان تختی بروجرد به وقوع پیوسته است، بیان کرد: قتل برای ما محرز و قاتل شناسایی شده است و پیگیری‎ها برای دستگیری او در حال انجام است.

انتهای پیام/م

۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.