بازی های آسیایی جاکارتا 2018 - اندونزی؛

پیروزی مقدرانه یزدانی در گام نخست/حسین خانی در یک چهارم نهایی و اطری در نیمه نهایی

حسن یزدانی در رقابت های وزن 86 کیلو گرم کشتی آزاد بازی های آسیایی حریف کشور میزبان را مقتدرانه مغلوب کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در حالی در جارکارتا دنبال می شود که حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک پس از استراحت در دور نخست،در دور دوم مقابل حریف کشور میزبان در مدت  ۴۴ ثانیه با نتیجه 10 بر صفر مقتدرانه پیروز شد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.یزدانی در دور سوم با برنده کشتی‌گیران کامبوج و هند مبارزه خواهد کرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

همچنین در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری بعد از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر نماینده نپال را شکست داد. وی در دور سوم   ساندیپ تومار هندی را 15 بر 9  مغلوب کرد و به نیمه نهایی رسید.

 مصطفی حسین‌خانی در وزن 74 کیلوگرم در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر کشتی‌گیری از بنگلادش را مغلوب کرد،وی در دور بعد  با شکست دولتمراد اوراز گولی‌یف از ترکمنستان راهی یک‌چهارم نهایی شد.

مهران نصیری نیز در وزن ۶۵ کیلوگرم در دور نخست مقابل حریف چین مغلوب شد تا در صورت حضور این کشتی گیر به دیدار فینال بتواند در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

علیرضا کریمی در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز تا دقایقی دیگر به مصاف رقبای خود خواهد رفت.


بیشتر بخوانید:نصیری مغلوب شد/احتمال حذف نماینده وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد


انتهای پیام/

اطری به نیمه نهایی  رقابت های کشتی آزاد بازی های آسیایی رسید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار