عضویت 110 هزار نفر در مجمع خیرین سلامت کشور

معاون امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور از عضویت 110 هزار نفر در مجمع خیران سلامت کشور خبر داد.

اسماعیل غنیان، معاون امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به عضویت 110 هزار نفر در مجمع خیران سلامت کشور گفت: این تعداد افراد در 300 نقطه از کشور در راستای تامین نیازهای مردم به خدمات بخش سلامت همکاری و مشارکت می‌کنند.

وی احداث بیمارستان‎های مجهز را از جمله اقدامات مجمع خیرین سلامت دانست و گفت: بیمارستان 500 تختخوابی در تبریز، شیراز و برخی شهرهای دیگر توسط این مجمع احداث و تجهیز شده است.

معاون امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به اینکه تاکنون ۶ هزار میلیارد تومان توسط خیرین در بخش سلامت کشور سرمایه گذاری شده است افزود: تلاش می کنیم با جلب مشارکت های مردمی میزان سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه سلامت افزایش یابد.

غنیان تصریح کرد: در هر استانی که جلب مشارکت مردمی بیشتر باشد، فعالیت های مجمع خیرین سلامت نیز چشمگیر بوده است، لذا تلاش می کنیم از ظرفیت جلب مشارکت های مردمی در استانها بهره ببریم.

 وی گفت: متاسفانه در استان اردبیل اقدام مطلوبی در زمینه ساخت بیمارستان انجام نشده است اما با اختصاص زمین برای ساخت بیمارستان نجف‌زاده می‌توانیم شاهد ساخت این بیمارستان با حداقل 750 تخت بیمارستانی در سه یا چهار مرحله باشیم.

وی افزود: مردم اردبیل تاکنون  100 میلیارد تومان به مجمع خیرین سلامت کمک کرده اند.

انتهای پیام/ح

سرمایه گذاری خیرین سلامت در کشور

برچسب ها: سلامت ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.