اعلام برنامه های دهه غدیر در یزد

رئیس سازمان فرهنکی اجتماعی ورزشی شهرداری از برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های متعدد در دهه غدیر از شب عید قربان تا عید مباهله خبر داد.

 عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنکی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به اهمیت بزرگداشت ایام غدیر به عنوان عید اصلی مسلمانان  از برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های متعدد در دهه غدیر از شب عید قربان تا عید مباهله خبر داد و گفت: در این ایام برنامه‌های متعدد و گسترده‌ای در سطح شهر برگزار می‌شود.

ملازینلی  برگزاری ۱۱۰ ایستگاه شهری در مساجد تکایا و حسینیه‌ها با برنامه‌های فرهنگی و پذیرایی ۲۰ جشن درون محله‌ای ۵ جشن بزرگ در سطح شهر و جشن بزرگ غدیر در میدان امیرچقماق برنامه‌های ویژه کودکان در خیابان مسجد جامع و همایش سادات و برگزاری دسته شادی سادات و حرکت از دو امامزاده به سمت میدان بعثت را از جمله برنامه‌های ایام غدیر دانست.

وی با توجه به تعلق عید غدیر به سادات، پایه اصلی همه برنامه‌ها را تجلیل از سادات برجسته در حوزه‌های مختلف از جمله سادات هنرمند روحانی دانست.

وی افزود: با توجه به تداخل ایام غدیر و هفته دولت برنامه‌ هایی شامل مسابقات ورزشی تنیس روی میز دارت تیراندازی ویژه کارکنان دولت پنج شهریور در محل سالن یاس برگزار می‌شود.

ملازینلی یکی از برنامه‌های اصلی این ایام و روز عید غدیر را توزیع ۲۰۰۰ هزار غذا در روز و شب غدیر و محلات مختلف و به خصوص خانواده‌های سنی برای ایجاد فضای معنوی در جامعه دانست.

انتهای پیام/ی

برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های متعدد در دهه غدیر در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار