معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش:

قسط دوم پاداش فرهنگیان بازنشسته پرداخت شد/ قسط آخر نیمه شهریور ماه تسویه می‌شود

الهیار ترکمن از پرداخت قسط دوم پاداش پایان خدمت فرهنگیان و اعلام زمان تسویه حساب کامل این اقساط خبر داد.

اعلام زمان تسویه حساب پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشستهبه گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی الهیار ترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی گفت: از ابتدای سال جاری با پیگیری مستمری که صورت پذیرفت وزارت آموزش و پرورش توانست با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور فرآیند پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۳۹۶ را در سه مرحله تنظیم و اجرا کند.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون ۲ مرحله (۲ قسط) از طلب بازنشستگان پرداخت شده است که معادل ۶۶درصد  کل پاداش مربوطه  در نظر گرفته می شود.

وی در خصوص پرداخت آخرین قسط پاداش پایان خدمت بازنشستگان افزود: با پیگیری مسئولان مرتبط با این موضوع، مبلغ باقی مانده از پاداش بازنشستگان عزیز یعنی قسط سوم مطالبات آنان تا پایان نیمه اول شهریور ماه جاری پرداخت می‌شود.

الهیار  بیان کرد: اعتبارات مربوط به این موضوع به صورت تخصیص در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت که جا دارد از سازمان‌های ذیربط تشکر شود.

انتهای پیام/

اعلام زمان تسویه حساب پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۸:۴۵ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
قسط سوم هم پرداخت شد ولی چه سود که همه چیز چند برابرشده و با این پول چیزی نمیشه خرید و علاوه بر ان 8درصد پاداش را هم کسر کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
ننگ بر کسانیکه پس از گذشت یک سال ۵میلیون از قسط سوم را ندادند
آخرین اخبار