مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان یزد؛

بی توجهی دستگاه‌ها نسبت به استخدام فرزندان ایثارگر

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: متاسفانه دستگاهها در استخدام خود به استفاده از فرزندان شهدا و جانبازان توجهی ندارند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ احمد ابراهیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طرح خود اشتغالی و کار آفرینی ایثارگان از طریق صندوق توسعه ملی و صندوق اشتغال بنیاد شهید و ایثارگران، اشتغال ۹۳ نفر با معرفی به بانک‌ها و نیز ۱۷۰ نفر استخدام در دستگاه‌های دولتی از جمله فعالیت‌های این نهاد است.

ابراهیمی با اشاره به بی توجهی دستگاه های استان به اشتغال فرزندان شهدا گفت:متاسفانه دستگاهها در استخدام خود به استفاده از فرزندان شهدا و جانبازان توجهی ندارند.

وی ادامه داد: در سال جاری پیش بینی شده که ۲۲۰ نفر در طرح‌های سهمیه، ۵ درصد ایثارگران و جامع خدمات رسانی به ایثارگران استخدام و ۸۷۵ نفر نیز از طرح‌های تسهیلات استفاده کنند.

 ابراهیمی مهمترین دغدغه این نهاد را اشتغال ایثارگران و خانواده‌های شهدا دانست و افزود: برنامه محوری و اشتغال، شعار امسال ما در بنیاد شهید است که در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری انتخاب شده است.

انتهای پیام/ی

دستگاه های استان به اشتغال فرزندان شهدا توجه ویژه ای داشته باشند

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.