فریادشیران:مدیران شرکت نفت در ماجرای مرگ این تیم مُجرم هستند

پیشکسوت تیم نفت تهران گفت: این تیم هم مانند سایر تیم های ریشه دار تهرانی، درختی بود که ایستاده جان داد.

ناصر فریادشیران در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قطعی شدن سقوط نفت تهران به لیگ دسته 3 فوتبال ایران بیان کرد: متاسفانه با وجود پیگیری های فراوان برای مشخص شدن تکلیف تیم نفت سهل انگاری برخی آقایان منجر به سقوط این تیم به لیگ 3 شد.  هرچند اعتقاد دارم سقوط تیم لیگ دسته اولی که در 2 بازی شرکت نمی کند به صورت مستقیم به 2 دسته پایین تر، درست نیست و باید این قانون اصلاح شود اما با توجه به رویه ای که آقایان در پیش گرفته اند نفت تهران در لیگ 2 هم دوام نمی آورد  و با سرعت مسیر انحلال را پیش می گرفت.


بیشتر بخوانید: سقوط نفت تهران به لیگ دسته ۳ قطعی شد 


او ادامه داد: نفت تهران حدود 60 سال در پایتخت سابقه دارد اما هیچ یک از اعضای شورای شهر، نمایندگان مجلس، فرماندار، استاندار، شهردار، رئیس هیئت فوتبال تهران به یاری این تیم مظلوم نیامدند و تنها رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان تهران پیگیر وضعیت تیم بود که تلاش های فراوان او هم به نتیجه نرسید. حتی حبیب الله شیرازی، رئیس هیئت فوتبال تهران هم به داد نفت نرسید درحالیکه در شهرستان های دیگر اگر تیمی در چنین وضعیتی قرار بگیرد، مسئولان فوتبال شهر به یاری آن می آیند.

فریادشیران افزود: از مسئولان شهری و استانداری تهران درخواست کردم به این تیم کمک کنند اما هیچ کاری انجام ندادند. به یکی از مسئولان تهران پیامک ارسال کردم مبنی بر اینکه «در پایتخت ایران، درختان ایستاده می میرند» و تیم نفت هم مانند پاس، راه آهن و صبا درختی بود که ایستاده جان داد.

پیشکسوت تیم نفت تهران در پایان اظهار داشت: مسئولان شرکت نفت در مرگ این تیم مقصر نیستند بلکه مجرم اصلی هستند. مدیران سابق و فعلی شرکت نفت و کمیته واگذاری این باشگاه که به هیچ وجه توان واگذاری نفت تهران به بخش خصوصی را نداشتند کاری کردند تیمی که 2 فصل پیش قهرمان جام حذفی شد و به عنوان آخرین تیم ایرانی توانست در خاک عربستان پرچم کشورمان را بالا ببرد، نابود شود و هیچ اثری از آن باقی نماند. به این آقایان تبریک و تسلیت می گویم.

انتهای پیام/

اظهارات فریاد شیران درباره سقوط نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار