رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستا‌های جم

فرماندار شهرستان جم گفت:مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستا‌های جم رفع می‌شود و ۶ سایت BTS همراه اول در روستا‌های شهرستان جم اجرا می‌شود

رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستا‌های جمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسینی بیان داشت: در پی سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شهرستان جم، مسائل و مشکلات حوزه ارتباطی مطرح و رفع این مشکلات مورد تاکید وزیر قرار گرفت.

وی با اشاره به ضرورت اجرای خط فیبرنوری از مسیر فارس به شهرستان جم و عسلویه در راستای پدافند غیر عامل و جلوگیری از قطع ارتباطات شهرستان اظهار داشت: با تامین اعتبار برق این خط، این پروژه اجرایی می‌شود.

وی از دستور وزیر ارتباطات در تسریع اجرای طرح FTTH و فیبر نوری شهر جم خبر داد و گفت: این پروژه پس از سال‌ها توقف، با همکاری شورا و شهرداری جم اجرایی شد که امیدواریم هر چه زودتر اجرایی شود تا بتوان گام مهمی در راستای تحقق دولت الکترونیک را در شهرستان جم برداشت.

حسینی تسریع در تجهیز و بهره برداری از ساختمان جدیدالاحداث مخابرات جم را ضروری توصیف کرد و گفت: با تاکید وزیر ارتباطات ظرف سه ماه آینده تجهیزات فنی و خدماتی این ساختمان تامین خواهد شد.

فرماندار جم به موافقت وزیر ارتباطات واگذاری دو هزار و ۳۰۰ خط تلفن ثابت ثبت‌نامی شهر جم اشاره کرد و افزود: پوشش تلفن همراه در مسیر‌های پر ترافیک جم - فیروزآباد، جم-سیراف و انارستان دراهک با نصب سایت BTS موبایل تقویت می‌شود.

وی اضافه کرد: مسیر جم - فیروزآباد برای نصب سایت نیازمند تامین برق است که قرار است با رفع این مشکل، هم فیبر نوری و هم تقویت تلفن همراه اجرایی شود.

حسینی از تامین اعتبار احداث ساختمان پست ریز خبر داد و گفت: پیگیری لازم برای ارتقای پست شهرستان جم انجام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم از رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستا‌های جم خبر داد و گفت: با نگاه مثبت وزیر ارتباطات، ۶ سایت BTS همراه اول در روستا‌های شهرستان جم اجرا می‌شود.

انتهای پیام/م

مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاهای جم رفع می‌شود

برچسب ها: جنگ نرم ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.