هفته دوم لیگ دسته اول؛

صدرنشینی اکسین در شب شش تایی شدن تیم ارومیه‌ای

هفته دوم لیگ یک فوتبال ایران با صعود اکسین البرز به صدر جدول پیگیری شد.

صدرنشینی اکسین در شب شش تایی شدن تیم ارومیه‌ایبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در ادامه رقابت های هفته دوم لیگ یک فوتبال ایران عصر امروز(یک شنبه) ۵ بازی برگزار شد.در نخستین دیدار امروز تیم های مس رفسنجان و کارون اروند خرمشهر به مصاف هم رفتند که در پایان نبرد شاگردان علی سامره و اکبر میثاقیان با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید. حسین علیپور(۸) و اکبر صغیری(۵۶) برای رفسنجانی ها و بهرام رشید فرخی(۵۱) و احسان پیرهادی(۷۶) برای کارون گلزنی کردند. با این نتیجه مس ۴ امتیازی شده و در رده سوم قرار گرفت و کارونی ها هم با ۲ امتیاز در رده هشتم ایستادند.

بادران در شبی که بازی اش با شاهین شهرداری بوشهر تحت تاثیر قطعی برق ورزشگاه شهدای شهرقدس قرار گرفت با نتیجه یک بر یک متوقف شد. کریم اسلامی(۳۵) برای شاگردان مهدی پاشازاده و میلاد صارمی(۱۸) برای شاهین گل زدند. با این نتیجه بادرانی ها یک امتیازی شده و در نهم قرار گرفتند و شاگردان محمود فکری هم با ۲ امتیاز در جایگاه هفتم جای گرفتند.

ملوان که هفته پیش به دلیل حاضر نشدن تیم خونه به خونه در زمین توانست ۳ امتیاز دشت کند، نخستین بازی خانگی خود را برابر قشقایی شیراز برگزار کرد و در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت داد. شهریار مقانلو(۷۳) برای ملوان و محمد مهری(۶۰) برای قشقایی موفق به گلزنی شدند. با این نتیجه شاگردان فرهاد پورغلامی با منفی ۲ امتیاز همچنان در قعرجدول ماندند و قشقایی هم با یک امتیاز روی پله یازدهم ایستاد.

شاگردان فرهاد کاظمی در تیم پرسپولیس پاکدشت(استقلال جنوب) مقابل بانی گستر ارومیه(نود) جشنواره گل به راه انداختند و با ۶ گل حریفشان را شکست دادند. امیر محمد پناهی(۴۵) امیرحسین فشنگچی(۵۵) حسین امامیان(۶۸) پیام ملکیان(۷۵ و ۸۸) و مصطفی ماهی(۷۷) گل زدند تا این تیم تازه لیگ یکی شده با ۴ امتیاز به رتبه دوم راه یابد و بانی گستر بدون امتیاز هم در رده هفدهم قرار بگیرد.

در آخرین بازی این هفته اکسین البرز در خانه شهرداری ماهشهر این تیم را با تک گل یاسر فیضی(۱۱) از پیش رو برداشت تا به عنوان تنها تیم ۶ امتیازی رقابت ها به صدرجدول برسد و شهرداری هم در رتبه چهاردهم قرار گرفت.


بیشتر بخوانید:جدول رده بندی گلزنان لیگ یک فوتبال


انتهای پیام / 

جشنواره گل شاگردان کاظمی مقابل نماینده تبریز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار