بازدیدهای مکرر و منظم از واحدهای نانوایی شهرستان تفت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت گفت: همه مسئولان ذی‌ربط در ارائه نان باکیفیت و سالم که بر سر سفره‌های مردم می‌رود دقت و توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سعید پرویزی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت ضمن بازدید،ارزیابی و بررسی کیفیت، میزان چانه و پخت نان واحدهای نانوایی فعال در سطح شهر گفت: بازدیدهای مکرر و منظم از این واحدها را در دستور کار قرار دادیم.

سعیدپرویزی افزود: در نظر داریم تا در این بازدید‌ها عملکرد نانوایی‌ها را از نظر رعایت کیفیت در پخت، رضایت ارباب‌رجوع و همچنین بهداشت فردی و محیط کار ارزیابی کنیم.

وی تصریح کرد: تشکیل گروه‌هایی متشکل از برخی از دستگاه‌های اجرایی باهدف افزایش کیفیت نان‌های تولیدی، نظارت بر نحوه پخت و رعایت مسائل بهداشتی، قیمت و وزن نان در شهرستان لازم و ضروری است که در صورت تحقق این مهم بسیاری از مشکلات واحدهای نانوایی رفع خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت طی این بازدید گفت: نان قوت غالب مردم است و همه مسئولان ذی‌ربط باید در ارائه نان باکیفیت و سالم که بر سر سفره‌های مردم می‌رود دقت و توجه ویژه‌ای داشته باشند.

سعیدپرویزی با اشاره به افزایش کیفیت در پخت نان گفت: افزایش کیفی نان تولیدی، نظارت بر نحوه پخت و رعایت مسائل بهداشتی، قیمت و وزن نان در شهرستان از موارد الزامی و ضروری است.

انتهای پیام/ص

نظارت جدی بر نانوایی ها در شهرستان تفت

برچسب ها: نظارت ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.