تفاهم نامه همکاری بین اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه و کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه به امضا رسید .

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : هدف از تفاهم نامه همکاری بین اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه و کتابخانه های عمومی استان توسعه همکاری های فرهنگی،ورزشی،پژوهشی دوجانبه است .

وی ارتقای سرانه مطالعه در بین جامعه ورزش و جوانان از طریق برگزاری مسابقه و نقد کتاب و همچنین توسعه ورزش در بین اقشار مختلف فرهنگی استان را از دیگر اهداف این تفاهم نامه ذکر کرد.

صابر رحیمی خاطرنشان ساخت : کتاب یار دیرین انسانهاست و یکی از اولین نیازهایی است که افراد از دوران کودکی با آن انس می گیرند .

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود : ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از اساسی ترین نیازهای فرهنگی جامعه امروز است و حتی با توسعه فضای مجازی نیاز به مطالعه کتاب کم نشده است.

وی با تاکید بر تقویت مطالعه و فرهنگ کتابخوانی در جامعه ورزش و جوانان گفت: توجه به مطالعه و کتابخوانی می تواند موجب ارتقای سطح اقتصاد، فرهنگ کشور شود و نمی تواند انتظار توسعه منطقه و کشور را داشت اما از وزنه سنگینی به نام کتاب و مطالعه غافل شد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد می‌توانند در امر ترویج مطالعه بسیار موثر باشند و امیدواریم با همکاری امور کتابخانه های استان این مهم نمود بیشتری پیدا کند

در راستای توسعه فعالیتها و ماموریت های دو دستگاه تفاهم نامه ای در 6 ماده و 21 بند به امضاء رساندند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.