سردار اشتری در صبحگاه مشترک ارومیه:

نیروی انتظامی با اقتدار حافظ مرز‌های کشور است/برخورد با محتکران کالا‌ از سوی نیروی انتظامی ادامه دارد

فرمانده ناجا گفت:نیروی انتظامی با داشتن نیرو‌های مجرب و تجهیزات روز حافظ مرز‌های کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛صبح امروز با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی صبحگاه مشترک در ارومیه برگزار شد.

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در این صبحگاه گفت: آذربایجان غربی یکی از استان‌های حساس و مرزی ماست که با حضور مردم غیور استان و رزمندگان سلحشور با شجاعت مقاومت بی نظیری در برابر گروه‌های ضد انقلاب انجام داد و تلاش دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام را بی اثر کرد.

وی ادامه داد:امروز اگر ضد انقلاب بخواهد در مرز‌ها تحرکاتی داشته باشد با ضربات محکمی مواجه خواهد شد و نیروی انتظامی با اقتدار و توانمندی نیرو‌های مجرب و تجهیزات روز حافظ مرز‌های کشور است.

سردار اشتری افزود: امسال بر خلاف تمام هجمه‌ها و تحریم‌ها، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت و به جهانیان ثابت خواهیم کرد که روی پای خود ایستاده ایم و خواهیم ایستاد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد:نیروی انتظامی به مقوله آموزش توجه جدی دارد و معتقدیم هر مامور باید در هر موقعیت و ماموریت خود به کار خود مشرف باشد و برای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

وی با اشاره به دستورالعمل ابلاغی دولت برای تشدید برخورد با قاچاقچیان و محتکران گفت: برخورد با قاچاق بر‌اساس مصوبات قانونی و در راستای حمایت از تولید داخل در دستور کار همیشگی نیروی انتظامی است و به‌همین خاطر کشفیات نیروی انتظامی در حوزه قاچاق افزایش یافته است.

سردار اشتری  افزود: برخورد با محتکران کالا‌های مورد نیاز مردم نیز با قدرت از سوی نیروی انتظامی ادامه می‌یابد و در این میان کسانی که به هر دلیلی می‌بایست کالا‌هایی را انبار کنند باید پیش از آن با ثبت تعداد و نوع کالا‌ها در سامانه اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدامات قانونی معمول را انجام دهند تا انبار‌های آن‌ها مشمول برخورد پلیس در مبارزه با احتکار نباشد.

 

 

انتهای پیام/م

سردار اشتری در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.