اسکان بیش از 27 هزار خانوار فرهنگی در اردبیل

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بیش از 27 هزار خانوار فرهنگی از 9 استان کشور در اردبیل اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،حسین برزگر، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل دیروز در بازدید از مراکز اسکان فرهنگیان در اردبیل اظهار داشت:  تا تاریخ 26 مرداد ماه امسال اردبیل میزبان 100 هزار و 194 میهمان فرهنگی در سفرهای تابستانی شد که تلاش بر این است که خدمات‌رسانی مطلوبی به مسافران فرهنگی در استان ارائه شود.

وی با اشاره به این که اردبیل میزبان 250 هزار و 485 نفرروز مهمان فرهنگی شده است بیان کرد: خوشبختانه تلاش‌های انجام یافته در معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان بسیار حائز اهمیت است که انتظار می‌رود در این زمینه با مشارکت و تعاملات انجام یافته بتوانیم تعداد مسافران و گردشگران را هر سال به حداکثر برسانیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به این که اردبیل قطب گردشگری کشور است بیان کرد: داشتن جاذبه‌های متنوع و جاذبه‌های بکر در استان در کشور بی‌نظیر است و داشتن تنوع آب و هوایی در استان سبب شده که میهمانان اردبیل را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند که این مسئله نیز به نوبه خود بسای حائز اهمیت است.

برزگر گفت: بیش از 27 هزار خانوار از 9 استان کشور میهمان فرهنگی داریم  و بیشترین پذیرش نیز مروبط به شهرستان سرعین است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام یافته که امیدواریم این موضوع مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام/ع

اردبیل قطب گردشگری کشور است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.