کمک چهار میلیارد تومانی به نیازمندان شناسایی شده کمیته امداد

خیران کرمانشاهی در سه ماهه نخست امسال حدود چهار میلیارد تومان به نیازمندان شناسایی شده در مراکز نیکوکاری اهدا کردند.

نصوری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت: هم اکنون ۲۶ مرکز نیکوکاری در استان کرمانشاه با کمیته امداد تعامل و همکاری دارند.

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد فعالیت می کنند، افزود: هدف از تشکیل مراکز نیکوکاری شناسایی نیازمندان و خیران محلات در کوتاه ترین فاصله زمانی و برطرف کردن نیاز محرومان آن محله با کمک مردم است.

وی ادامه داد: خیران شناسایی شده در مراکز نیکوکار استان طی سه ماهه نخست امسال حدود چهار میلیارد تومان به نیازمندان اهدا کردند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: ۷۹۷ میلیون تومان از این میزان کمک ها به صورت نقدی، بیش از دو میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان به صورت غیرنقد و مابقی در قالب خدمات به نیازمندان اهدا شده است.

غلامرضا نصوری بیان کرد: برخی از پزشکان، معلمان و استادکاران بنا به تجربه و مهارتی که دارند خدمات رایگانی همچون ویزیت های پزشکی، تدریس دروس تحصیلی و ..به نیازمندان مراکز نیکوکاری ارائه می کنند.

نصوری عنوان کرد: کمک های نقدی و غیرنقدی خیران مراکز نیکوکاری به منظور رفع نیازهای معیشتی، ازدواج، تحصیل و درمان نیازمندان هزینه می شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

۲۶ مرکز نیکوکاری در استان کرمانشاه با کمیته امداد تعامل و همکاری دارند

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار