بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی؛

مهدی زاده:امیدوارم بتوانم برتری ام را به حریفانم دیکته کنم

ملی پوش کاراته گفت: امیدوارم بتوانم برتری ام را در روز مسابقه در بازی های آسیایی به حریفانم دیکته کنم و خوش رنگ‌ترین مدال بازی‌ها را بدست آورم.

مهدی زاده:امیدوارم بتوانم برتری ام را در روز مسابقه به حریفانم دیکته کنمامیر مهدی زاده ملی پوش کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در حال حاضر شرایط خیلی خوبی دارم و امیدوارم تا روز مسابقه بتوانم آمادگی خودم را حفظ کنم و تاکنون تمریناتم را به خوبی پشت سر گذاشتم و آماده بازی‌های آسیایی جاکارتا هستم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

او ادامه داد: هدفم اینکه در روز بازی‌ها بهترین مبارزه را انجام بدهم تا بتوانم نتیجه خوبی را کسب کنم. حریفانم را می‌شناسم و در رقابت‌های مختلفی با آن‌ها مبارزه کردم و در این مدت فیلم بازی آن‌ها را آنالیزی کردم و امیدوارم بتوانم برتری ام را در روز مسابقه به حریفانم دیکته کنم و خوش رنگ‌ترین مدال بازی‌ها را بدست آورم.

مهدی زاده عنوان کرد: هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد و تلاش می‌کنم به گونه‌ای مبارزه کنم که شرایط بیرونی نتواند در نتیجه گیری من در بازی‌ها تاثیر داشته باشد و امیدوارم که ناداوری در این بازی‌ها رخ ندهد.

او درباره بحث داوری در بازی‌های آسیایی گفت: باتوجه به اهمیتی که این مسابقات دارد از داورانی از شورای جهانی در بازی‌ها حضور خواهند داشت و این باعث می‌شود عدال در بحث داوری رخ دهد و شرایط برای تمام ورزشکاران یکسان باشد.

مهدی زاده افزود: هر ۴ ملی پوش تیم ما شانس کسب مدال طلا را دارند و با توجه به پتانسیلی که در تیم ما وجود دارد کسب طلای بازی‌ها برای ما دور از انتظار نیست و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را برای کاروان ایران رقم بزنیم.

ملی پوش کاراته کشورمان در پایان گفت: در اردو‌ها و تورنمنت‌های مختلف سخت تلاش کردیم تا بهترین نتیجه را بدست آوریم. امیدوارم در این دوره از بازی‌های آسیایی هم بهترین نتیجه را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید: 

برگزاری تمرین مردان کاراته کا پیش از اعزام بازی‌های آسیایی جاکارتا

عسگری: هر مبارزه در بازی‌های آسیایی جاکارتا حکم فینال دارد


انتهای پیام/


اظهارات مهدی زاده درباره بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار