بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 – اندونزی

ایران ۲۳- بحرین ۲۹/ شکست هندبالیست‌های ایران مقابل بحرین

تیم ملی هندبال ایران در سومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی جاکارتا مقابل بحرین تن به شکست ۲۹ بر ۲۳ داد.

هندبال ایران 13- هندبال بحرین 16/ نبرد حساس هندبالی‌هابه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی هندبال ایران در چارچوب رقابت‌های هندبال بازی‌های آسیایی جاکارتا از ساعت 11:30 به وقت ایران و 14 به وقت محلی به مصاف تیم ملی بحرین رفت.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

مردان هندبال ایران در حالی مقابل تیم بحرین به میدان رفتند که دو بازی نخست خود را با یک شکست مقابل قطر و یک پیروزی مقابل تیم مالزی پشت سر گذاشته بود. با این حال تیم ایران به عنوان تیم دوم گروه اول این رقابت‌ها به مرحله دوم گروهی راه پیدا کرد و با تیم‌های هنگ کنگ، کره جنوبی و بحرین هم گروه شد. اولین نبرد ایران نیز در این گروه جدال با بحرین بود.

تیم ملی هندبال ایران در پایان نیمه نخست این مسابقه که نبردی حساس و نزدیک بود با نتیجه 16 بر 13 بازی را واگذار کرد.

ایران ۱۳- بحرین ۱۶/ نبرد حساس هندبالی‌ها

در نیمه دوم این رقابت‌ها تیم ملی هندبال ایران تلاش کرد بتواند اختلاف گل ایجاد شده را جبران کند ما بحرینی‌ها با نمایش هماهنگ خود از اشتباهات دفاع ایران استفاده کرد و با به ثمر رساندن گل اختلاف ایجاد شده را حفظ کردند. بحرینی‌ها 22 بر 15 از ایران پیش افتاده بودند و کار برای هندبالیست‌های ایران سخت شده بود.

ایران ۲۳- بحرین ۲۹/ شکست هندبالیست‌های ایران مقابل بحرین

در نهایت تیم ملی هندبال ایران این دیدار را با نتیجه 23 بر 29 مقابل بحرین واگذار کرد تا متحمل دومین شکست خود در این مسابقات شود.

انتهای پیام/

پیروزی تیم هندبال بحرین مقابل ایران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار