۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی همدان اهدا شد

نزیک به ۵۰۰ جلد کتاب از سوی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به کتابخانه‌های عمومی همدان اهدا شد.

۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی همدان اهدا شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ طاهره دوروزی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه و اشائه فرهنگ اهدای کتاب در بین مسئولین، قریب به ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی همدان اهدا کرد.

وی با بیان اینکه غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های عمومی از شاخص‌های رشد فرهنگی در جامعه است، تاکید کرد: کتاب‌های اهدایی می‌تواند در مرتفع نمودن نیاز مطالعاتی مردم که به کتابخانه‌های عمومی استان مراجعه می‌کنند موثر واقع شود.

دوروزی افزود: باید با تقویت منابع کتابخانه‌ای کمک کرد تا نسل جوان و نوجوان جامعه از فرهنگ کتاب و کتابخوانی دور نمانند و رغبت بیشتری برای مراجعه به کتابخانه‌ها داشته باشند.

وی با اشاره به مصوبه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان برای اهدای کتاب‌های دستگاه‌های اجرایی به کتابخانه‌ها با هدف تقویت آنها، از مدیران ادارات شهرستان خواست تا در این زمینه با اداره کتابخانه‌های عمومی همدان همکاری ویژه داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان با تاکید بر اینکه افراد با طرح اهدای کتاب می‌توانند فرصتی را برای مطالعه دیگران که دسترسی به کتاب ندارند، فراهم کنند، گفت: اهدای کتاب فرصتی است برای آنکه کتاب‌هایی که خوانده و تجربه‌هایی از آن‌ها کسب کرده‌ایم را در اختیار دیگران قرار دهیم تا آنها نیز از این منابع استفاده کنند.

انتهای پیام/ د

اهدا کتاب به کتابخانه های همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.