چرا خواننده آهنگ جام جهانی ۲۰۱۸ کنسرت برگزار نمی‌کند؟

حامد طا‌ها معتقد است که این روز‌ها تهیه کنندگان موسیقی سهم خوانندگان در سود حاصل از تولیدات موسیقی را کم کرده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از جمله خوانندگانی که با دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما همکاری می‌کنند، حامد طاهاست. این خواننده پاپ با قطعه «سرزمین من» به دوستداران موسیقی معرفی شد؛ قطعه حماسی که بارها از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش شد.

ش

آخرین اثری که حامد طاها خواند و به دلیل استقبال مخاطبان رکورد پخش را در تلویزیون شکست، «بچه های ایران» نام دارد. البته در این قطعه حامد طاها با حامد محضرنیا و مهدی شکوهی هم خوانی کرده بود. این قطعه که به همت دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما ساخته شد، نخستین بار پس از پیروزی ایران مقابل مراکش در جام جهانی 2018 روسیه روی آنتن تلویزیون رفت.

طاها در خصوص آخرین تولیداتش به خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: دو قطعه برای بعد از محرم و صفر آماده کرده‌ام؛ یکی از قطعه‌ها فضای شاد  و دیگری فضایی آرام و نسبتاً غمگینی دارد. در حال حاضر سعی می‌کنم که تمرکزم روی تولید قطعه و انتشار آن باشد و فعلا سراغ اجرای کنسرت نمی روم.

وی با اشاره به فعالیت های این روز هایش اظهار کرد: این روز‌ها بیشتر مشغول آماده شدن برای برگزاری استیج هستم. در روز‌های بین عید قربان تا غدیر در شهر‌های مختلف مانند یزد، شیراز، تهران و نقاط مختلف شمالی و جنوبی کشور اجرای موسیقی در برنامه های مختلف دارم. 

رویه تهیه کنندگان موسیقی نسبت به قبل تغییر کرده است.

خواننده پاپ کشورمان در خصوص اینکه چرا به فکر برگزاری کنسرت نیست، بیان کرد: هم اکنون شرایط مناسب برای برگزاری کنسرت ندارم. چراکه باید شرایط مختلفی چون داشتن حامی مالی و بودن تهیه‌کننده کارآمد، فراهم باشد. علاوه بر اینکه من تهیه کننده و حامی مالی برای کنسرت ندارم، بازار کنسرت این روز ها خیلی شلوغ است و برگزاری کنسرت خطر شکست در بلیت فروشی را به همراه دارد.

طاها در ادامه به تغییر رویه تهیه کنندگان اشاره کرد و گفت: آلبوم دومم به دلیل مشکلی که با تهیه‌کننده پیدا کردم، منتشر نشد. تهیه‌کنندگان موسیقی با روز‌های گذشته و سال های قبلشان متفاوت هستند. پیش از این شاید یک تهیه‌کننده ۵۰ درصد از درآمد حاصل از برگزاری کنسرت یا انتشار آلبوم را به خواننده می داد و خود ۵۰ درصد سود می کرد، اما الان سهم خوانندگان نسبت به گذشته بسیار کمتر شده است. علت وجود چنین معضلی خود خوانندگان هستند. چراکه بسیاری از خوانندگان خودشان حامی مالی آثارشان هستند و تهیه کنندگان شان فعالیت چندانی انجام نمی دهند.

رویه تهیه کنندگان موسیقی نسبت به قبل تغییر کرده است.

این خواننده در پایان در خصوص دیگر فعالیت هایش اضافه کرد: این روزها کار‌هایی را در فضای مجازی و صفحه شخصی‌ام منتشر می‌کنم که مربوط به موسیقی نواحی است. شاید برای بسیاری عجیب باشد، اما علاقه اصلی من موسیقی نواحی است. در چند وقت اخیر چند قطعه از نواحی بختیاری تولید کرده ام و تصمیم دارم در آینده هم در بخش موسیقی خراسان چند قطعه تولید و در صفحه شخصی‌ام منتشر کنم. این کارهایم کاملا دلی است و به دلیل بازار نامناسب موسیقی نواحی، فقط به انتشار از صفحه شخصی خود اکتفا می‌کنم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فعالیت های حامد طاها خواننده پاپ

برچسب ها: موسیقی پاپ ، خواننده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار