کشف محموله قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از كشف بیش از 108 کیلوگرم انواع پودر و حدود 40 هزار قرص و کپسول بدنسازی غیرمجاز در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : به دنبال کسب اطلاع مبنی بر اينکه شخصی در امر قاچاق دارو و پودرهاي بدنسازي فعاليت گسترده‌ای دارد و اقدام به خريد و فروش و دپوي انواع و اقسام داروهاي غيرمجاز و خارجي قاچاق می کند، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقيقات بعمل آمده مشخص شد اين متهم در پوشش فروش لوازم رايانه و سيستم هاي کامپيوتري به صورت مخفيانه و به صورت قاچاق از طريق مناطق مرزي و شهرستانهاي همجوار اقدام به وارد کردن انواع و اقسام دارو، پودرهاي بدنسازی و نيروزا می کند.

امان‌اللهی افزود: این فرد همچنین در فرصتی مناسب اقدام به فروش قرص‌ها و داروهای غیرمجاز می‌کرد که با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، محل دپوی این داروها در يكي از محله‌های شهر کرمانشاه شناسايي شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از هماهنگي با مقام قضایی در عملياتی از محل انبار و دپو داروهای قاچاق بازرسي شد که در نهایت 108 هزار و 146 گرم انواع پودر و حدود 40 هزار انواع قرص و کپسول در قوطي و بسته هاي مختلف کشف شد.

وی ادامه داد: طبق نظر کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده به یک میلیارد و 800 میلیون ریال می رسد.

امان اللهی در پایان از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: ماموران پلیس با تمام توان با چنین افرادی مبارزه می کنند.

انتهای پیام/د

معرفی متهم دستگیر شده کشف محموله قاچاق به دستگاه قضایی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار