فعالیت مرز های کرمانشاه در ایام عید سعید قربان

مرز های کرمانشاه در ایام عید سعید قربان فعال است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  تاتار فرماندار قصرشیرین گفت: مرز رسمی پرویزخان این شهرستان در ایام عید سعید قربان فعال است و فعالیت های تجاری در این مرز طبق روال سابق انجام می شود.

وی گفت : مبادلات مرزی و روند صادرات کالا در مرزپروزخان در ایام تعطیل نیز ادامه دارد و تاجران ایرانی فعال در ایام تعطیلات عید قربان در صورت پای کار آمدن طرف عراقی می توانند همانند گذشته به فعالیت های خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه صادرات کالا از مرز رسمی خسروی نیز با توجه به اعلام تعطیلی سه روزه حوزه عربی کشور عراق از امروز دوشنبه تا روز پنجشنبه هفته جاری انجام نمی شود ، اظهار داشت: تاجران ایرانی در ایام تعطیلی مرز رسمی خسروی از سوی کشور عراق ، برای انجام مبادلات تجاری به این مرز مراجعه نکنند.

فرماندار قصرشیرین بیان کرد: روند ترانزیت سوخت نیز طبق روال سابق در ایام تعطیلات عید قربان در مرز پرویزخان همچنان ادامه دارد.

به گفته تاتار ، تردد مسافر نیز از 2 مرز پرویزخان و خسروی همانند گذشته بدون وقفه انجام می شود و در روز عید قربان دستگاه های اداری مستقر در مرز فعال هستند و به وظایف محوله خود می پردازند.

محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت: فعالیت تجاری در بازارچه مرزی سومار در ایام عید قربان طبق روال سابق ادامه دارد و صادرات کالاها از این بازارچه مرزی بدون وقفه انجام می شود.

وی گفت : در ایام عید قربان تاجران کشورمان می توانند در صورت پای کار بودن طرف عراقی به بازارچه مرزی سومار مراجعه و نسبت به صادرات کالاها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه روزانه به طور میانگین 400 کامیون حامل انواع کالا از طریق بازارچه مرزی سومار به استان های دیالی، واسط و استان های شرقی عراق و بغداد صادر می شود ، گفت: مرز سومار نزدیکترین مرز کشورمان به بغداد است که کمترین فاصله را با کربلای معلا و استان های جنوبی عراق دارد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

فعالیت های تجاری درمرزهای کرمانشاه در عید قربان طبق روال سابق انجام می شود

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.