رئیس پلیس راهور انتظامی استان گفت: با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیک کمپین «از خود شروع کنیم» در خیابانهای کرمانشاه آغاز شد.

اجرای کمپین فضل الله شیری،رئیس  پلیس راهور استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت :   باهمکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و هئیت دوچرخه سواری و هئیت اسکیت استان کرمانشاه در راستای اصلاح و نهادینه کردن فرهنگ ترافیک این کمپین اجرا می نماید.

وی ادامه داد: در راستای اصلاح و نهادینه کردن فرهنگ ترافیکی روزانه هئیت‌های دوچرخه سواری و اسکیت استان کرمانشاه با کارناول‌های دوچرخه سواری و اسکیت همراه با شعارهای ترافیکی همشهریان را به رعایت فرهنگ و قوانین ترافیک دعوت کنند.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه بیان داشت :این برنامه با شعار محوری" از خود شروع کنیم "آغاز شد و در این مرحله قرار است ورزشکاران با حرکت در خیابان‌های سطح شهر کرمانشاه با نمایش شعارهای ترافیکی و علائم راهنمایی رانندگی پیام‌هایی را به شهروندان کرمانشاهی ارائه نمایند‌.

سرهنگ شیری تصریح کرد :در تاریخ ۲۳ تیرماه اولین مانور کمپین در خیابانهای نوبهار برگزار که با استقبال خوب همشهریان مواجه که در نظر است به مدت دوهفته در خیابانها ومحله پرتردد ادامه یابد

وی در پایان گفت: با وجود کارهای فرهنگی که در زمینه اصلاح رفتارهای ترافیکی صورت می گیرد انتظار می رود که شاهد ارتقاء فرهنگ ترافیک شهروندان باشیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اصلاح و نهادینه کردن فرهنگ ترافیکی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.