فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی و مسکن خبر داد؛

بازپس گیری بیش از یک هزار هکتار زمین‌های دولتی در کشور

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی و مسکن گفت: یک هزار و ۴۶۲ هکتار زمین‌های دولتی در نقاط مختلف کشور از دست زمین خواران خارج شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی عباس نژاد فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی و مسکن امروز در مراسم معرفی فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی و مسکن در استان فارس با بیان اینکه در یکسال گذشته یک هزار و ۴۶۲ هکتار زمین‌های دولتی در نقاط مختلف کشور از دست متصرفان خارج شده است، اظهار کرد: از شهریور ۹۶ تاکنون ۲ هزار و ۲۳ مورد تعرض افراد سودجو به زمین‌های دولتی در کشور وجود داشته که ۹۸ درصد این موارد در محل رفع تصرف شده است.

وی ادامه داد: از جمله مزیت‌های رفع تصرف در محل، جلوگیری از ساخت و ساز در زمین‌های دولتی و تشکیل نشدن پرونده‌های قضایی است.

وی تصریح کرد: یگان حفاظت سازمان ملی و مسکن از سال ۹۴ تشکیل شده است، و پیشگیری از تعرض و تصرف زمین‌های دولتی و انفال مهمترین اولویت کاری این یگان است.

تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس نیز در این مراسم بیان کرد: از سال ۹۵ تاکنون افزون بر ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع زمین‌های دولتی به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان توسط یگان حفاظت سازمان ملی و مسکن در استان فارس رفع تصرف شده است.

در این مراسم سرهنگ حسین مهدوی نژاد به عنوان فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی و مسکن در استان فارس انتخاب شد.

انتهای پیام/ن

صحبت های فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی و مسکن در فارس

برچسب ها: محیط زیست ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار