متلاشی شدن اعضای باند خانوادگی توزیع مواد مخدر در دیلم

رئیس پلیس مبارزه با مواد استان بوشهر از متلاشی شدن اعضای باند خانوادگی توزیع مواد مخدر در دیلم خبرداد و گفت: زن و شوهر به همراه فرزندشان در پوشش مسافرت خانوادگی در انتقال ۷۳.۵ مواد مخدر در دیلم دستگیر شدند.

متلاشی شدن اعضای باند خانوادگی توزیع مواد مخدر در دیلمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ عبدالرضا شبانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از متلاشی شدن باند‌های حرفه‌های مواد مخدر در استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت: در ۴ ماه نخست امسال افزون بر ۴.۴ تن انواع مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با سوداگران مرگ تصریح کرد: هیچ نقطه‌ای از استان بوشهر برای سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر امن نیست چراکه در کوتاه‌ترین زمان دستگیر می‌شوند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به انجام عملیات مشترک برای متلاشی شدن باند تهیه مواد مخدر خاطر نشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و اصفهان یک محموله موادمخدر شناسایی شد.

سرهنگ شبانی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی مقام قضایی با کنترل محور مواصلاتی یک دستگاه خودرو سواری ال نود حامل مواد مخدر از نوع تریاک را که از قبل شناسایی شده بود در ایستگاه بازرسی شهید "موسوی دیلم" متوقف کردند.

وی، با بیان اینکه این عملیات با همکاری و تعامل مناسب ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان به نحوه مطلوبی صورت گرفت عنوان کرد: راننده و سرنشینان خودرو که زن و شوهر به همراه فرزندشان بودند قصد داشتند محموله مواد مخدر را در پوشش مسافرت خانوادگی از یکی از استان‌های همجوار به یکی از استان‌های مرکزی منتقل کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر با اشاره به کشف ۷۳.۵ کیلوگرم تریاک از این باند افزود: در بازرسی از خودرو توقیفی ۷۳ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه در خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

سرهنگ عبدالرضا شبانی با قدردانی از همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: افراد دستگیر شده پس از تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ م

باند خانوادگی مواد مخدر در شهرستان دیلم متلاشی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.