همایش سراسری توسعه گردشگری خرم‌آباد برگزار شد‌

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری خرم‌آباد گفت: همایش سراسری توسعه گردشگری خرم‌آباد با حضور مدیران تور‌های فعال و رسمی ۲۲ استان کشور در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاهین احمدی مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری خرم‌آباد، با اشاره به برگزاری اولین همایش سراسری توسعه گردشگری خرم‌آباد اظهار داشت: طی چند سال اخیر یکی از تلاش‌های مردم و مسئولان استان در راستای تبدیل لرستان از معبر گردشگری به مقصد گردشگری بوده است.

وی افزود: استان لرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی که از گذشته معبر گردشگران بوده است و آثاری همچون مناره آجری، سنگ‌نوشته و آثاری دارد همین آثار گواهی می‌دهند رهگذران مهمی از این مسیر تردد کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری عنوان کرد: طی سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی جهت تبدیل خرم‌آباد از معبر به مقصد گردشگری انجام‌شده و یکی از این اقدامات مهم برگزاری همایش‌هایی جهت توسعه گردشگری با حضور مدیران تور‌های گردشگری است.

احمدی به برگزاری اولین همایش توسعه گردشگری خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: این همایش به مدت چهار روز با حضور مدیران تور‌های فعال و رسمی از ۲۲ استان کشور در خرم‌آباد برگزار شد که از جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی درون‌شهری و برون‌شهری بازدید کرده‌اند.

وی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم به‌صورت فصلی پذیرای این تور‌های گردشگری باشیم و سالیانه برگزاری همایش‌های رسمی با موضوع توسعه گردشگری خرم‌آباد را داشته باشیم.

انتهای پیام/پ

توسعه گردشگری خرم‌آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.