از سر گیری عملیات احداث موزه بزرگ چهارمحال و بختیاری

عملیات اجرایی احداث ساختمان موزه بزرگ چهارمحال و بختیاری در شهرکرد از سر گرفته شد.

از سر گیری عمليات احداث موزه بزرگ چهارمحال و بختياريبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری؛ عملیات اجرایی احداث ساختمان موزه بزرگ در شهرکرد که تا کنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، با اختصاص چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طی سال جاری برای ادامه فعالیت، از سر گرفته شد.

عملیات اجرایی این پروژه از سال ۱۳۸۹ در زمینی به مساحت یکهزار و ۵۴۰ متر مربع و زیربنای سه هزار و ۶۰۰ متر مربع آغاز گردید و برای ساخت آن تا کنون ۲۳ میلیارد ریال از اعتبارات ملی هزینه شده است.

در حال حاضر عملیات سفت‎کاری این ساختمان به پایان رسیده است و نماکاری و نازک کاری شامل دیوار‌های جداکننده، کف سازی، محوطه سازی و امور تأسیساتی، برقی و مکانیکی  به زودی آغاز می‌شود.

ساختمان موزه بزرگ چهارمحال و بختیاری شامل کتابخانه، محل نگهداری سازه‎ها، فضا‌های تجاری، فضای قرنطینه اشیا، انبار نگهداری آثار، گالری‌ها، کارگاه‌های آموزشی، امور اداری، سالن آمفی تئاتر، رستوران و کافی شاپ است.
 
این ساختمان در شهرکرد، انتهای بلوار فارابی شمالی، جنب اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، در حال احداث می باشد.

انتهای پیام/ش

ساختمان موزه چهارمحال و بختیاری تکمیل می‎شود

برچسب ها: موزه ، میراث فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.