۱۱۴۰ پروژه عمرانی و خدماتی در عسلویه افتتاح می‌شود

فرماندار عسلویه با اشاره به برنامه‌های هفته دولت گفت: در این هفته بیش از یک‌هزار ۱۴۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی و خدماتی در عسلویه افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

۱۱۴۰ پروژه عمرانی و خدماتی در عسلویه افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالنبی یوسفی ظهر امروز در نشست با آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس عسلویه با بیان اینکه ایثارگران در همه عرصه‌ها قابل احترام و تکریم قرار دارند اظهار داشت: آزادگان دوران دفاع مقدس قهرمانان ملی و دینی هستندکه باید قدردان ایثارگری‌های آنان باشیم.

وی به نقش خانواده‌های ایثارگران و آزادگان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: خانواده‌های این عزیزان نیز با شکیبایی خود در این پیروزی بزرگ سهیم هستند.

فرماندار عسلویه با تاکید بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان افزود: خاطرات شهدا، رزمندگان و آزادگان تذکر جدی است برای دقت در آرمان‌های نظام و انقلاب که نباید فراموش شوند بلکه با تکرار آن‌ها در جامعه نسل آینده بیشتر با فرهنگ انقلابی این عزیزان که با جان و مال خود به دفاع از نظام و انقلاب پرداخته اند آشنا می‌شوند.

یوسفی با بیان اینکه هر ملتی تندیسی از افتخارات در دل جامعه نگه می‌دارد تا با حفظ رشادت‌ها خود آن را به نسل‌های بعد منتقل کند تاکید کرد: آزادگان و جانبازان و ایثارگران تندیس‌های شکوهمند دلاوری این نظام و انقلاب هستند در حفظ و گرامیداشت آن‌ها نباید از هیچ کوششی دریغ کشود.

وی با تبریک هفته دولت و با تاکید بر اطلاع رسانی خدمات نظام اسلامی ایران بیان کرد: دشمن در عرصه کنونی قصد در ناامید کردن جامعه و فاصله انداختن بین مردم و نظام دارد که باید در اطلاع رسانی خدمت نظام اسلامی توجه شود.

فرماندار عسلویه با اشاره به افتتاح طرح‌ها و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها بیان کرد: در هفته دولت بیش از یک‌هزار ۱۴۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی و خدماتی در عسلویه افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

در این آیین ضمن تقدیر از این ایثارگران مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت و برای حل آن‌ها ارائه طریق شد.

انتهای پیام/م

بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در عسلویه افتتاح و اجرایی می‌شود

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.