نسخه جدید Gmail در اندروید امکان لغو ایمیل‌ها را فراهم کرد

نسخه جدید سرویس Gmail در اندروید این امکان را فراهم کرده است که اگر کاربری ایمیلی را به اشتباه برای کسی فرستاد، آن را لغو کند.

نسخه جدید Gmail در اندروید امکان لغو ایمیل‌ها را فراهم کرده استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تا به حال برای افراد زیادی پیش آمده است که بخواهند برای مدیر یا مافوق خود ایمیلی بنویسند و برای نوشتن آن از گوشی اندرویدی خود به جای رایانه شخصی استفاده کند اما مشکلی که در این میان به وجود می‌آید، این است که گاهی اوقات دکمه حروف اشتباهی استفاده می‌شوند و ما هم ایمیل خود را دوباره نمی‌خوانیم و ممکن است کلمه اشتباهی در ایمیل خود نوشته باشیم که در این صورت پس از فرستادن ایمیل کاری نمی‌توانیم برای ایمیل خود انجام دهیم. گوگل در جدیدترین اقدام خود برای برنامه Gmail کاری کرده است که دیگر کسی نگران این اتفاق ناگوار نباشد.

اگر روی گوشی اندرویدی خود، برنامه Gmail ورژن 8.7 به بالاتر دارید، دیگر لازم نیست نگران این قضیه باشید. Gmail برای اندروید گزینه جدیدی را در هنگام ارسال ایمیل اضافه کرده است که با استفاده از آن، کاربران می‌توانند ارسال ایمیل توسط خود را لغو کنند و پس از آن، ایمیل را از Inbox دریافت کننده حذف کنند. پس از اینکه ایمیل خود را ارسال کردید، یک نوار مشکی رنگ در پایین اپلیکیشن Gmail باز خواهد شد که در سمت راست آن یک گزینه زرد رنگ به نام «Undo» دیده می‌شود. با لمس کردن این گزینه می‌توانید ایمیل خود را لغو کنید.

البته کسانی که از این گزینه استفاده می‌کنند باید بدانند که پس از ارسال ایمیل خود فقط هفت تا هشت ثانیه فرصت دارند که گزینه ذکر شده را لمس کنند در غیر این صورت نمی‌توانند ایمیل را از ارسال شدن باز نگه دارند. بلافاصله پس از این که این گزینه لمس شود، Gmail کاربر را به صفحه Compose خواهد فرستاد تا اگر مایل به تغییر بخشی از ایمیل بود، این تغییرات را اعمال کند.

گفتنی است، گوگل صفحه پشتیبانی خود را به تازگی برای افزوده شدن این قابلیت به Gmail اندروید، به روز رسانی کرده است.

نسخه جدید Gmail در اندروید امکان لغو ایمیل‌ها را فراهم کرده است

انتهای پیام/

قابلیت جدیدی به Gmail اضافه شد

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار