فرمانده سپاه عاشورا مطرح کرد:

تخریب بیش از ۲۰۰ مسجد در سرزمین‌های اشغالی به دست صهیونیست ها

فرمانده سپاه عاشورا گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در این سال‌ها بیش از ۲۰۰ مسجد را در سرزمین‌های اشغالی تخریب کرده است.

تخریب بیش از ۲۰۰ مسجد در سرزمین‌های اشغالی به دست صهیونیست ها به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه عاشورا شامگاه دیروز دوشنبه در مراسم بزرگداشت روز جهانی مسجد در تبریز با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در این سال‌ها بیش از ۲۰۰ مسجد را در سرزمین‌های اشغالی تخریب کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اولین رکن مسجد، وجود روحانی است، ادامه داد: روحانی همچون معلمی وارسته در کنار مردم است و رکن دیگر مسجد، هیئت امنا و پایگاه‌های بسیج هستند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه روحانیت، هیئت امنا و تشکل‌های فعال ارکان مسجد را تشکیل می‌دهند، گفت: مسجد باید محل برنامه ریزی برای موضوعات جاری زندگی از قبیل: امورات علمی، سیاسی اقتصادی و اجتماعی باشد.

خرم با تاکید بر اینکه از نوزاد تازه متولد شده تا پیرمردان باید در مسجد حضور داشته باشند، گفت: مسجد باید برای افراد از دوران طفولیت تا پایان زندگی برنامه داشته باشد.

وی ادامه داد: وقتی به آمایش مساجد در تبریز نگاه می‌کنیم می‌بینیم چه انسان‌های بزرگی به کارکرد مسجد توجه داشتند. دلیل اصلی شهادت شهدای محراب نیز هدایت‌های پیامبر گونه آن‌ها در مساجد بود.

وی سپس افزود: راه تقویت وحدت، تقویت روحیه مقاومت و ایجاد صمیمیت و همدلی، تقویت مسجد و جذب جوانان و نوجوانان است

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه پیروزی و تداوم انقلاب را مدیون مساجد هستیم، ادامه داد: دین اسلام همیشه تضمین کننده یک جامعه اسلامی است و برای حفظ اسلام راهی جز گرم نگهداشتن مساجد نداریم.

 

انتهای پیام/ی

 

دین اسلام همیشه تضمین کننده یک جامعه اسلامی است

برچسب ها: سخن بزرگان ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار