تدارک ویژه صداوسیمای مرکز زنجان در هفته دولت

مدیرکل صداوسیمای استان از برنامه ریزی گسترده رسانه استانی برای هفته دولت خبر داد .

 تدارک ویژه صداوسیمای مرکز زنجان در هفته دولتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛لطیفی مدیر کل صدا و سیمای زنجان با اشاره رسالت صداوسیما در انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت : همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجائی و باهنر ، صدا وسیمای مرکز زنجان برنامه ریزی ویژه ای را در حوزه های سیما، صدا و خبر انجام داده است.


وی افزود : این برنامه ها با محوریت معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در هفته دولت از بخشهای خبری وبرنامه های مختلف شبکه اشراق وصدای مرکز زنجان به روی آنتن خواهد رفت.


مدیرکل صداوسیمای استان در ادامه به برنامه های معاونت سیما در این خصوص اشاره کرد و افزود : معاونت سیما برنامه صبحگاهی سلام زنجان را به صورت ویژه به هفته دولت اختصاص داده و در5 برنامه زنده و با حضور فرمانداران شهرستانها به بیان خدمات نظام در شهرهای استان پرداخت خواهد کرد . این برنامه هر روز از ساعت 8 تا 9 صبح پخش خواهد شد .

وی ادامه داد:علاوه بر این ویژه برنامه «نگاه روشن» در این هفته میزبان استاندار زنجان خواهد بود تا مردم استان در جریان کارها و خدمات صورت گرفته در استان قرار گیرند . مدت زمان این برنامه 60 دقیقه خواهد بود .


مدیر کل صدا و سیمای زنجان گفت:شبکه استانی سیما همچنین برنامه بیزیم اللر را به صورت ویژه متناسب با هفته دولت به روی آنتن خواهد برد . بیزیم اللر در 6 برنامه 35 دقیقه ای سعی خواهد کرد توسعه و پیشرفت روستاهای استان و میزان خدمات رسانی به هم استانی های عزیز را به نمایش بگذارد .


لطیفی تصریح کرد:علاوه بر این، دو مستند فاخر با عناوین «دستاورد» و «بر مدار شتاب» با موضوعات مهمترین دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از انقلاب و مهمترین پیشرفتهای علمی و توسعه مراکز علمی و دانشگاهی در سطح پس از پیروزی انقلاب ، در شبکه اشراق تولید و آماده شده و در هفته دوئلت پخش خواهد شد .


وی گفت: سایر برنامه های روتین سیما از جمله گجه لر،آلاچیق ، جوان و.... همراه با برنامه های تامینی پخش سیما نیز هر کدام به فراخور موضوع برنامه به هفته دولت پرداخت خواهند کرد .


لطیفی سپس به برنامه ریزی رادیوی استانی برای این مناسبت مهم پرداخته و گفت : شبکه استانی صدای مرکز زنجان هم 7 برنامه زنده رادیویی با عنوان «دستاورد» را برای این هفته تدارک دیده و استاندار ، معاونین استانداری و مدیران کل ادارات خدمات رسان میهمان این برنامه خواهند بود .


لطیفی ادامه داد:فرمانداران شهرستانها نیز قرار است در برنامه سلام زنجان رادیو که به صورت ویژه به این هفته اختصاص داده شده است حاضر شده و به بیان عملکرد نظام در حوزه های خود بپردازند. این ویژه برنامه هر روز از ساعت 7 تا 8 صبح به صورت زنده پخش خواهد شد .


وی سپس به دیگر ویژه برنامه رادیو اشاره داشته و عنوان کرد : برنامه کندیمیز نیز در این هفته در قالب 7 برنامه 45 دقیقه ای به برخی روستاهای استان رفته و دستاوردهای نظام را در روستاهای استان بیان خواهد کرد .


مدیر کل صدا و سیما اضافه کرد:دیگر برنامه های روتین شبکه استانی صدا مانند جوان، بیزیم ایوان، آخشاملار،یاشاییش و ..... نیز در کنار سایر برنامه های رادیو به هفته دولت پرداخت می کنند .


رئیس رسانه استانی در پایان از عزم جدی معاونت خبر مبنی بر پوشش اخبار افتتاح و تولید گزارشهای مختلف خبر داد و افزود :
معاونت اطلاعات واخبار مرکز نیز در کنار سایر معاونتهای تولیدی تمامی اخبار مربوط به افتتاح های صورت گرفته در اقصی نقاط استان را در دستور کار قرار داده و در کنار تولید بسته ها و گزارشهای فاخر خبری در ایجاد روحیه نشاط ، امیدافزایی و خودباوری در سطح جامعه نقش آفرینی خواهد کرد .


وی یادآور شد :گفتگوی ویژه خبری با حضور معاونین استانداری و برخی مدیران دستگاههای اجرایی استان ، بسته های خبری افتتاحیه ها و کلنگ زنی ها، بسته خبری فرهنگی رویدادهای شهرستان ها ، حضور فرمانداران شهرستانها در بخشهای زنده خبر ساعت 23 ، تولید 6 برنامه مستندخبری درخصوص دستاوردهای نظام در حوزه های مختلف عمرانی وخدماتی از جمله برنامه های حوزه خبر برای هفته دولت می باشند .

انتهای پیام/ن

 

برنامه های صدا و سیمای زنجان به مناسبت هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.