پلمپ 23 انبار در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از پلمپ 23 انبار در این استان خبر داد.

پلمپ 23 انبار در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا حسن پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان به پلمپ 23 انبار در استان همدان اشاره کرد و افزود: 21 پرونده مربوط به احتکار کالا، یک مورد عرضه خارج از شبکه و یک پرونده عرضه کالای تقلبی تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالاهای کشف شده حدود 39 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: حکم 2 مورد از پرونده ها مربوط به عرضه خارج از شبکه 850 میلیون ریال برنج و احتکار سبوس صادر شده است، اما قطعی نیستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان ادامه داد: مهمترین پرونده مربوط به 2 مورد احتکار لوازم خانگی شامل یخچال، لباسشویی و دیگر لوازم برقی نیز در مجموع به ارزش اولیه 17 میلیارد ریال است.

وی  به کشف 15 تن کود شیمیایی در کبودرآهنگ،اشاره کرد وگفت: لوازم یدکی خودرو در اسدآباد و اقلام خوراکی را از دیگر پرونده های تعزیرات حکومتی برشمرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان بیان کرد: فردی که اقدام به انبار برنج های نامرغوب به ارزش 3 میلیارد ریال و قرار دادن آن در کیسه برنج با برند مرغوب کرده بود نیز پیش از توزیع برنج شناسایی و انبار پلمب شد.

انتهای پیام/ب

23 انبار در همدان پلمپ شد

برچسب ها: قوه قضائیه ، احتکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.