بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا - اندونزی؛

سرمربی تیم ملی کبدی بانوان: هدف ما صعود به عنوان صدرنشین گروه بود

شایلا جین گفت: تیم ملی کبدی بانوان ایران به مرحله بعد صعود کرده و هدف گذاری ما صعود به عنوان تیم اول از گروه بوده است.

سرمربی تیم ملی کبدی بانوان: هدف تیم ما صعود به عنوان صدر نشین از گروهمان بودبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شایلا جین سرمربی تیم ملی کبدی بانوان کشورمان پس از شکست این تیم مقابل چین تایپه در بازی های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: در ۲ مسابقه با تیم‌های کره جنوبی و بنگلادش در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نتوانستیم به خوبی بازی را کنترل کنیم و مقابل چین تایپه تنها در دقایقی بر بازی تسلط لازم را داشتیم.

او افزود: غزال خلج بهترین بازکین تیم ملی کبدی بانوان است، او در بازی‌های قبل بسیار خوب بازی کرد، اما نمی‌دانم چرا امروز نتوانست بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

سرمربی تیم ملی کبدی بانوان یادآور شد: بهترین بازیکن تیم چین تایپه شماره هشت آن‌ها بود، که بازیکنانم نتوانستند او را کنترل کنند.

شایلا جین گفت: تیم ملی کبدی بانوان به مرحله بعد صعود کرده است. هدف گذاری ما صعود به عنوان تیم اول از گروهمان بوده و ترجیح می‌دهم در مرحله بعد با تایلند بازی کنیم نه اندونزی، برنامه من طوری بوده است که تا فینال با هندوستان بازی نکنیم.


بیشتر بخوانید: رحیمی نژاد: نباید هیچ تیمی را در آسیا دست کم بگیریم


انتهای پیام/

پیروزی چین تاپه مقابل تیم کبدی بانوان ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار